هتل پاراگون دبی : این هتل چهار ستاره در یکی از بهترین مناطق دبی، یعنی منطقه دیره قرار داشته و با خدمات و امکانات خوب و به صرفه ای که به میهمانان تور دبی ارائه میدهد، مورد قبول بسیاری از آن ها قرار گرفته. خدماتی مثل اینترنت بی سیم، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری به صورت رایگان در این هتل به میهمانان ارائه می شود. از دیگر خدمات خوب این هتل میتوان به خدمات خشکشویی و اتوشویی، صرافی، تاکسی سرویس، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

هتل پاراگون دبی

اتاق های هتل پاراگون دبی

هتل پاراگون دبی پنچاه اتاق و سوئیت با طراحی مدرن و تراس اختصاصی داشته که داخل هرکدام از آن ها امکانات و خدمات بسیار خوبی مثل گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت بی سیم، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزمطالعه، تلفن و ... برای راحتی میهمانان تور دبی موجود است.

اتاق های هتل پاراگون دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پاراگون دبی

در رستوران های این هتل انواع غذاهای سنتی دبی و غذاهای بین المللی برای میهمانان سرو می کند. همینطور در کافه خود اسنک ها و نوشیدنی های خوشمزه ای به عنوان عصرانه دارد. میهمانان تور دبی، برای تفریح و سرگرمی در هتل میتواننند از امکاناتی مثل استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا و ... استفاده کرده و لذت ببرند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پاراگون دبی

دسترسی های نزدیک به هتل پاراگون دبی

این هتل چهار ستاره، با مرکز تجارت جهانی چهار کیلومتر فاصله دارد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به این هتل میتوان به میدان ساعت با پنج دقیقه فاصله اشاره کرد. فاصله بین فرودگاه بین المللی تا هتل پاراگون دبی تنها سه کیلومتر است.