هتل ویو لیک تفلیس : اگر به دنبال لوکس ترین هتل در شهر تفلیس گرجستان هستید، هتل ویو لیک یکی از بهترین و در عین حال یکی از شلوغ ترین هتل های این شهر است که روبروی یکی از دریاچه های معروف و پربازدید تفلیس قرار گرفته . این دریاچه در فصل های بهار و تابستان زیباترین منظره را از سمت اتاق های این هتل داشته، به همین دلیل سالانه توریست ها و گردشگران بسیاری از تور گرجستان هتل ویو لیک را برای اقامت خود انتخاب میکنند. علاوه بر این، هتل ویو لیک امکانات خوبی هم برای میهمانان خود ارائه میدهد و همین باعث شده تا توریست ها و گردشگران تور گرجستان برای رزرو این هتل برای تور خود اقدام کنند. کارکنان این هتل به چندین زبان ترکی و انگلیسی کاملا مسلط بوده و به صورت 24 ساعته پذیرش میکنند. امکانات این هتل، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، روزنامه رایگان، ترنسفر فرودگاهی، ترنسفر درون شهری، صرافی، سالن بیلیارد، زمین تنیس، خدمات خشکشویی و اتوشوییف پارکینگ رایگان و تبدیل ارز و .. میباشد.

هتل ویو لیک تفلیس

اتاق های هتل ویو لیک تفلیس

اتاق های هتل ویو لیک به چند دسته زیر تقسیم میشود :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو نفره
  • اتاق های سه نفره
  • اتاق های عایق صدا
  • اتاق های غیر سیگاری
  • اتاق های سیگاری
  • و اتاق های خانوادگی

اتاق های این هتل چهار ستاره یکی از بهترین اتاق ها بین دیگر هتل های این شهر است. اتاق های هتل ویو لیک تفلیس، بالکنی به سمت دریاچه و مناظر سرسبز اطراف دارد. این اتاق ها هرکدام دارای امکانات مینی بار، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، تلوزیون ماهواره ای، گاوصندوق، تلفن، نظافت روزانه، مبلمان، میزمطالعه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان میباشد.

اتاق های هتل ویو لیک تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل ویو لیک تفلیس

هتل ویو لیک از فرودگاهی بین المللی تفلیس پانزده کیلومتر، تا مرکز شهر پانزده دقیقه، تا سالن تئاتر باله و اپرا شش کیلومتر و تا میدان فریدام تفلیس نیز کمترین فاصله را دارد.

دسترسی های نزدیک به هتل ویو لیک تفلیس