هتل وین لانگ بانکوک تایلند : هتل سه ستاره وین لانگ بانکوک، موقعیت مکانی تجاری خوبی داشته و راحت ترین دسترسی را به سمت مرکز شهر و جاذبه ها دارد. خدماتی که این مدرن و بسیار خوب برای توریستها و گردشگران تور تایلند ارائه میدهد، شامل سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، سالن آرایشی و ... می باشند.

هتل وین لانگ بانکوک تایلند

اتاق های هتل وین لانگ بانکوک تایلند

هتل وین لانگ بانکوک تایلند، به طور کلی 62 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • سوئیت ها

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره از پنجره ها، به سمت شهر منظره پانورامایی داشته و دکوراسیونی به سبکی تایلندی دارند. خدمات و امکانات بین اتاق ها و سوئیت های این هتل میتوان به تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، مینی بار، جعبه کمک های اولیه، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، کف پوش چوبی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل وین لانگ بانکوک تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل وین لانگ بانکوک تایلند

از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوان به استخر روباز، سالن بدنسازی، ماساژ، سونا و جکوزی، اسپا و ... اشاره کرد. رستوران و کافی شاپ هتل وین لانگ بانکوک تایلند انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... را برای میهمانان و توریست های تور تایلند سرو می کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل وین لانگ بانکوک تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل وین لانگ بانکوک تایلند

هتل وین لانگ سه ستاره بانکوک در یک منطقه تجاری قرار داشته و از بازار شبانه سوان لوم سه کیلومتر یا کمتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 25 کیلومتری از هتل وین لانگ بانکوک تایلند می باشد.