هتل ویستا هیل در کوش آداسی : بیشتر هتل های کوش آداسی ساحل خصوصی دارد، یکی  از این هتل ها، هتل ویستا هیل در کوش آداسی بوده که با پنج ستاره در نزدیکی هتل فانتاسیا دلوکس قرار گرفته. البته قبل تر به آن هتل انورا میگفتند اما بعد از بازسازی های انجام شده روی آن نام جدید ویستا هیل را در نظر گرفتند. این هتل بزرگ و لوکس سیصد اتاقه، امکانات و خدماتی مثل پذیرش، اتوشویی و لباسشویی را به صورت شبانه روزی ارائه میدهد. همینطور خدمات دیگری مثل اینترنت بی سیم و پارکینگ نیز رایگان میباشد. شما میتوانید در صورت نیاز ار سه سالن سمینار، کنفرانس و جلسه برای نشست ها و یا میهمانی های خود نیز استفاده کنید.

هتل ویستا هیل در کوش آداسی

اتاق های هتل ویستا هیل در کوش آداسی

هتل پنج ستاره ویستا هیل در کوش آداسی امکانات لوکس و خوبی را برای میهمانان در اتاق ها قرار داده تا راحتی هرچه تمام تر را برای میهمانان و مسافران تور کوش آداسی به ارمقان آورد. همه اتاق های این هتل تراسی رو به دریای اژه داشته و منطره ای بسیار زیبا را به شما میدهند. امکانات داخلی کل اتاق ها، مینی بار، فضای بزرگ، تلوزیون بزرگ ماهواره ای، سیستم تهویه هوای پیشرفته، حمام لوکس و مجهز و اینترنت بی سیم رایگان میباشد. همچنین خدمات به اتاق ها شبانه روزی است.

اتاق های هتل ویستا هیل در کوش آداسی

امکانات و رستوران های هتل ویستا هیل در کوش آداسی

سرگرمی های ورزشی این هتل شامل استخر روباز سرپوشیده، زمین های بازی مخصوص برای فوتبال ساحلی، بسکتبال و تنیس میباشد. همینطور دیگر خدمات آن حمام ترکی معروف، مرکز اسپا و ماساژ حرفه ای و بازی بیلیارد میباشد. رستوران های هتل ویستا هیل در کوش آداسی هر غذای بین المللی و ترکی را که بخواهید برایتان در بالکن روی سقف سرو کرده و با نوشیدنی های معروفی که دارد میتواند شما را در گرمای تابستان خنک و سرحال کند.