هتل ورلد هریتیج استانبول : از هتل های سه ستاره خوب استانبول، هتل ورلد هریتیج است. بین تمام هتل های استانبول که سه ستاره هستند، ورلد هریتیج یکی از بهترین هاست که مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول نیز قرار گرفته. خدمه هتل رفتار بسیار حرفه ای داشته و به زبان های انگلیسی، ترکی و روسی مسلط هستند. امکانات که در این هتل سه ستاره به صورت رایگان ارائه می شوند شامل اینترنت بی سیم، پارکینگ و صبحانه در رستوران است. همینطور از دیگر امکانات که به میهمانان تور استانبول تعلق می گیرد میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، اتاق های بدون سیگار و ...  اشاره کرد.

هتل ورلد هریتیج استانبول

اتاق های هتل ورلد هریتیج استانبول

هتل ورلد هریتیج استانبول کلا بیست اتاق داشته که بیشتر آن ها خانوادگی هستند. داخل هر بیست اتاق این هتل امکاناتی نظیر تراس، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت رایگان، DVD Player، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه و ... به میهمانان تور استانبول ارائه می شوند. همینطور تمام پنجره اتاقها، شیشه های دو جداره دارند و از مانع از ورود سرو صدا به داخل اتاق می شوند.

اتاق های هتل ورلد هریتیج استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل ورلد هریتیج استانبول

این هتل سه ستاره در منطقه سلطان احمد، یکی از قسمت های تاریخی استانبول قرار داشته بنابراین با اقامت در آن به بسیاری از جاذبه های دیدنی شهر دسترسی پیدا می کنید. از هتل ورلد هریتیج استانبول تا فرودگاه سابیها گوکچن هفتاد کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک بیست کیلومتر فاصله است.

دسترسی های نزدیک به هتل ورلد هریتیج استانبول