هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان : این هتل چهار ستاره شیک و مدرن در تفلیس، در خیابان کوچیشویلی، مرکز شهر قرار داشته و از سال 1999 مشغول به فعالیت است. این هتل سال 2006 بازسازی شده و سال بعد توانست از طرف توریست ها و گردشگران تور گرجستان بهترین هتل های شهر تفلیس باشد. از خدمات این هتل برگزیده، پذیرش شبانه روزی، ترنسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، روزنامه و اینترنت رایگان در لابی، سالن کنفرانس و جلسات به همراه لوازم و امکانات مورد نیاز، پارکینگ، خدمات خشکشویی و اتوشویی، صرافی و فروشگاه هدایا و سوغاتی هستند که به صورت شبانه روزی برای میهمانان هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان ارائه مشود.

هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان

اتاق های هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان

هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان اتاق های و سوئیت هایی با نشیمن بزرگ داشته و دکوراسیونی شبک و مدرن دارند.این اتاق ها و سوئیت ها میتوانند بسته به انتخاب شما ضد آلرژی، بدون سیگار، عایق صدا و سیگاری باشند. هر اتاق و سوئیتی که انتخاب میکنید امکانات مشترکی بین آنهاست که شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، مبلمان، نشیمن بزرگ، خدمات رسانی شبانه روزی، نظافت روزانه، گاوصندوق، میزمطالعه، چای ساز و قهوه ساز، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان میباشد.

اتاق های هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان

میهمانان در رستوران های هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان هر غذایی که بخواهند، از هر کشور و فرهنگی میتوانند میل کنند. رستوران ورا پالاس انواع غذاهای محلی، اروپایی و بین المللی را در محوطه باز خد و کنار استخر هتل سرو میکند. هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان قسمتی را به امکانات تفریحی استخر روباز، سونا و جکوزی، ماساژ و سالن ورزشی اختصاص داده است.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان

هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان در منطقه ای معروف و شناخته شده بین تو`1ریست ها و گردشگران تور گرجستان قرار داشته و بهترین جاذبه های گردشگری را نزدیک به خود دارد به خصوص جاذبه های تاریخی که حتما باید از آن ها دیدن کنید. اولین جاذبه نزدیک به این هتل، خیابان روستاولی معروف است که همیشه و در هر زمان از توریست ها و گردشگران تور گرجستان به خاطر داشات مراکز خرید، بوتیک های معروف جهانی، رستوران ها و کافه های مختلف پر است. ایستگاه متروی روستاولی نیز نزدیک به همین منطقه قرار دارد. از دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل ورا پالاس تفلیس گرجستان میتوان به سالن کنسرت، میدان هیروز، سیرک تفلیس، باغ سامایا، کلیسای تاریخی تفلیس، موزه و ... اشاره کرد که تنها یک کیلومتر با هتل فاصله داشته و با چند قدم پیاده روی میتوان به آنها رسید.