هتل ودزیسی تفلیس : این هتل چهار ستاره در شمال این شهر، در منطقه ای آرام قرار گرفته. کارکنان هتل ودزیسی تفلیس قادر به صحبت به چندین زبان روسی، آلمانی و انگلیسی هستند. هتل ودزیسی دارای ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات خشکشویی و اتوشویی، پرستاری از کودکان، تاکسی سرویس، سالن ملاقات، سالن مراسمات و جلسات، صندوق امانات، صرافی، پارکینگ و اینترنت رایگان میباشد. همینطور هتل ودزیسی تفلیس توریست ها و گردشگران تور گرجستان را شبانه روزی پذیرش میکنند.

هتل ودزیسی تفلیس

اتاق های هتل ودزیسی تفلیس

اتاق های هتل ودزیسی تفلیس با رنگ های ملایم سبز تزئین شده و نشیمنی بزرگ دارند. هر اتاق روزانه نظافت شده و سرویس دهی به آن به صورت شبانه روزی است. از تمام اتاق های هتل ودزیسی تفلیس میتوان شهر تفلیس را دید. از امکانات داخلی اتاق ها میتوان به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلوزیون، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل ودزیسی تفلیس

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ودزیسی تفلیس

رستوران هتل ودزیسی تفلیس برای میهمانان و توریست های تور گرجستان، منوی غذایی اروپایی و گرجی ارائه داده و محیطی رمانتیک و دنج دارد. شما میتوانید غذا و یا نوشیدنی خود در تراس تابستان میل کرده و از فضای اطراف لذت ببرید. از امکانات سرگرم کننده هتل ودزیسی تفلیس میتوان سونا و جکوزی، اتاق بازی کودکان، استخر سرپوشیده، ماساژ و باشگاه ورزشی را نام برد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ودزیسی تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل ودزیسی تفلیس

اگر طالب اقامت در مکانی آرام در شهر تفلیس هستید، هتل ودزیسی تفلیس در منطقه آرام Saburtalo قرار داشته و با خیابان های واژآ پشاولا و گامساخوردیا ده دقیقه و با میدان ژوانیا پنج دقیقه فاصله دارد. وسایل حمل نقل مثل فرودگاه بین المللی و ایستگاه قطار تفلیس در هفت کیلومتری هتل ودزیسی تفلیس قرار دارند.