هتل وانیا باکو : اگر به دنبال اقامت ارزان و مقرون به صرفه در سفر تور باکو خود هستید، یکی از بهترین هتل هایی که امکانات و سرویس دهی خوبی داشته و در عیت حال ارزان و مقرون به صرفه نیز می باشد، هتل وانیا چهار ستاره است. این هتل برای توریست ها و گردشگرانی که قصد صرفه جویی در سفر خود را دارند بسیار مناسب بوده و از دریای خزر نیز فاصله بسیار کمی دارد. هتل وانیا به خاطر امکانات خوب و قیمت به صرفه اش، بین توریست ها و گردشگران تور باکو، یکی از هتل های محبوب و پر مشتری مرکز این شهر است. آوردن حیوانات خانگی به هتل مجاز است و از خدماتی که این هتل به میهمانان خود ارائه میدهد میتوان به پارکینگ و اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، و ... اشاره کرد.

هتل وانیا باکو

اتاق های هتل وانیا باکو

هتل وانیا باکو، با اینکه اتاق های کمی داشته اما نشیمن هر اتاق آن بسیار بزرگ بوده و امکانات خوبی نیز دارند. هر اتاق یک نشیمن با یک اتاق خواب دارد. همه اتاق ها کاغذ دیواری ها طرح دار داشته و مبلمان و تخت های بسیار راحتی در اتاق ها موجود هستند. دکوراسیون اتاق ها بسیار شاداب و رنگارنگ است. هرکدام از اتاق های این هتل چهار ستاره، تراس اختصاصی، حمام به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، گاوصندوق، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و ... دارند.

اتاق های هتل وانیا باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل وانیا باکو

در رستوران هتل وانیا باکو، انواع غذاهای روسی، بین المللی، محلی و اروپایی برای میهمانان تور باکو، با بهترین کیفیت سرو می شوند. با اینکه هتل وانیا باکو استخر نداشته، اما میهمانان میتوانند با هماهنگی هتل، از استخر هتل های دیگر به صورت رایگان استفاده کنند، ولی به عنوان سرگرمی، بازی هایی مثل هاکی روی میز، بیلیارد و ... در این هتل بوجود آمده اند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل وانیا باکو

دسترسی های نزدیک به هتل وانیا باکو

این هتل چهار ستاره از پارک آفیسر و مرکز فرهنگی حیدر علی اوف دو کیلومتر فاصله دارد. سالن تئاتر باله و اپرا باکو نیز در فاصله سه کیلومتری از هتل وانیا باکو می باشد. فرودگاه بین المللی حیدر علی اوف نیز از هتل وانیا باکو تنها نوزده کیلومتر فاصله دارد. متروی باکو تنها چند متر از هتل دورتر است.