هتل واندا ویستا پکن : این هتل پنج ستاره، یکی از بهترین هتل های منطقه چاویانگ در پکن بوده که از اتاق های خود چشم انداز زیبایی به سمت شهر دارد. همینطور خدمات خوب این هتل باعث شده تا یکی از هتل های انتخابی توریست ها و گردشگران تور چین برای اقامت باشد. خدمه این هتل به زبان انگلیسی مسلط بوده و از خدماتی که به میهمانان خود ارائه میدهند، میتوان به پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، پارکینگ، کرایه اتومبیل، اینترنت رایگان و ترانسفر فرودگاهی و درون شهری اشاره کرد.

هتل واندا ویستا پکن

اتاق های هتل واندا ویستا پکن

این هتل واندا ویستا پنج ستاره، 417 اتاق بزرگ و رو به شهر دارد. پنجره های همه اتاق ها قدی بوده و این امکان را به میهمانان میدهد تا دید خوبی به سمت شهر داشته باشند. امکاناتی که داخل اتاق ها برای میهمانان ارائه شده شامل مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی و آرایشی، سرویس دهی شبانه روزی، امکان سرو صبحانه در اتاق و ... می باشد.

اتاق های هتل واندا ویستا پکن

امکانات رفاهی و رستوران های هتل واندا ویستا پکن

توریست ها و گردشگران تور پکن میتوانند انواع و اقسام غذاهای سنتی محلی و بین المللی، از جمله ژاپنی، فرانسوی و ... را در رستوران های این هتل میل کنند. همینطور امکانات رفاهی خوبی برای میهمانان بوجود آمده تا از اقامت خود لذت ببرند، مثل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل واندا ویستا پکن

دسترسی های نزدیک به هتل واندا ویستا پکن

این هتل، در منطقه چاویانگ شهر پکن، با ایستگاه قطار پکن پانزده دقیقه و تا ایستگاه مترو سه دقیقه فاصله دارد. همینطور نزدیک ترین دسترسی به فرودگاه را با سی دقیقه فاصله دارد. نزدیک ترین دسترسی به مراکز خرید برای هتل واندا ویستا پکن، مرکز خرید شین کنگ پلیس است. همینطور مرکز تجارت جهانی با فاصله یک کیلومتری از هتل قرار دارد.