هتل والدورف آستوریا دبی : هتل پنج ستاره والدورف آستوریا از زیر مجموعه هتل های زنجیره ای هیلتون بوده که حدود دویست متر ساحل اختصاصی داشته و 46 طبقه دارد. این هتل در منطقه لوکس جمیرا پالم می باشد. کارکنان این هتل پنج ستاره به چندین زبان مسلط هستند و برای میهمانان و توریست های تور دبی خدمات بسیار خوبی ارائه میدهند که شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، هست سالن کنفرانس و جلسه، سالن آرایشی، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، حمل و نگهداری از چمدانها، آسانسور و ... می باشند.

هتل والدورف آستوریا دبی

اتاق های هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا دبی به طور کلی 319 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های کوئین دلوکس
  • اتاق های کوئین پریمیر
  • اتاق های کینگ دلوکس
  • اتاق های کینگ پریمیر
  • اتاق های کینگ سوپریور
  • سوئیت های کینگ دلوکس
  • سوئیت های کینگ پریمیر
  • سوئیت پریزیدنت
  • و سوئیت والدورف آستوریا

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل مجلل و باشکوه پنج ستاره به سمت خلیج فارس چشم انداز بسیار زیبا و پانوارمایی دارند. طراحی و دکوراسیون هر اتاق و سوئیت این هتل بسیار مدرن و بروز بوده و هرکدام از آن ها دارای خدماتی مثل تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، گاوصندوق، تراس بزرگ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار و ... هستند.

اتاق های هتل والدورف آستوریا دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل والدورف آستوریا دبی

میهمانان تور دبی با اقامت در این هتل پنج ستاره از امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل سالن اسپا و ماساژ، دو استخر روباز، زمین تنیس، سالن بدنسازی، انواع ورزش های آبی، زمین بازی و باشگاه مخصوص کودکان، سونا و جکوزی، و ... برخوردار خواهند بود. هتل والدورف آستوریا دبی شش رستوران بسیار خوب در سطح شهر داشته که برای میهمانان و توریست ها انواع غذاهای بین المللی، محلی، ژاپنی، کباب ها، استیک، سوشی و ... را به روش تپان یاکی سرو می کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل والدورف آستوریا دبی

دسترسی های نزدیک به هتل والدورف آستوریا دبی

هتل والدورف آستوریا پنج ستاره دبی از فرودگاه بین المللی این شهر پنجاه دقیقه فاصله دارد. توریست های تور دبی با اقامت خود در این هتل میتوانند به راحتی به بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر مثل برج العرب و مرکز خرید دبی مال با سی دقیقه، اینترنت سیتی با دوازده کیلومتر، دهکده دانش دبی با سیزده کیلومتر و خیابان ساحلی با پانزده کیلومتر فاصله برسند.