هتل واسانتی کوتا بالی : هتل واسانتی، چهارصد متر از ساحل اتوبان و یک کیلومتر از فرودگاه بین المللی بالی فاصله دارد. کارکنان هتل واسانتی کوتا بالی شبانه روزی پذیرش کرده و توریست ها و گردشگران تور بالی میتوانند از اینترنت رایگان هتل در مکان های عمومی، به خصوص لابی استفاده کنند. پارکینگ رایگان، کرایه خودرو و اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی، سالن پذیرایی و کنفرانس ها، نگهداری از کودکان، تاکسی سرویس، صرافی و ... از امکانات و خدماتی هستند که هتل واسانتی کوتا بالی برای میهمانان خود ارائه میدهد.

هتل واسانتی کوتا بالی

اتاق های هتل واسانتی کوتا بالی

اتاق های این هتل انواع مختلفی داشته و اکثرا تراس اختصاصی دارند. سرویس دهی به تمام اتاق ها شبانه روزی بوده و هر روز اتاق ها نظافت میشوند. علاوه بر امکانات ویژه اتاق ها، امکانات یکسانی مثل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، بطری آب، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، dvd player، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میزمطالعه و اینترنت رایگان موجود میباشد.

اتاق های هتل واسانتی کوتا بالی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل واسانتی کوتا بالی

رستوران های هتل واسانتی کوتا چهار ستاره غذاها و نوشدنی های محلی و بین المللی داشته و کافه کنار استخر آن انواع غذاهای سبک را برای توریست ها و گردشگران تور بالی سرو میکند. در هتل واسانتی کوتا بالی میتوانید از استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ به عنوان امکانات رفاهی و تفریحی که ارائه میشود استفاده کنید.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل واسانتی کوتا بالی