هتل هیمروس کلاب، هتلی 5 ستاره است که درست در مرکز منطقه کمر آنتالیا واقع شده است. پوشش جنگلی دور تا دور این هتل مجلل را احاطه کرده است. با ایستادن بر روی تراس های این هتل، می توانید مناظر زیبایی از کوه ها و درختان کاج را تماشا کنید.  این اقامتگاه، در فاصله 1 کیلومتری از ساحل دریا، 17 کیلومتری از ساحل مشهور سیرالی، 60 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا و 47 کیلومتری از مرکز این شهر قرار دارد. اگر به دنبال استراحت و فراموش کردن مشغولیات زندگی روزمره هستید این هتل می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد و اقامت در آن آرامشی وصف نشدنی را برایتان به ارمغان می آورد.

هتل هیمروس کلاب کمر آنتالیا

 هتل هیمروس کلاب با دارا بودن 85 اتاق شیک و لوکس، مکان مناسبی را برای استراحت و گذراندن تعطیلاتی فرح بخش برای مسافران فراهم می کند. اتاق های متفاوتی در این هتل وجود دارند که شامل اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی و سوئیت هستند. و امکانات و تجهیزات منساسبی همچون صندوق امانات، تخت دو نفره، تلفن مستقیم، آشپزخانه با یک یخچال کوچک و فر، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع مرکزی در تمامی آن ها گنجانده شده است. همچنین در هر اتاق یک تلویزیون به همراه کانال های ماهواره ای و  اینترنت پر سرعت بی سیم وجود دارد که مهمانان می توانند از آنها استفاده کنند.

هتل هیمروس کلاب کمر آنتالیا

مهمانان  هتل هیمروس کلاب می توانند سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام را  در رستوران اصلی این هتل که دارای ظرفیت 160 نفر است، میل  کنند و یا در خواست کنند تا غذا در اتاقشان سرو شود.  رستوران  هتل ، خارج از ساختمان اصلی و در فضایی باز واقع شده است. غذاهای رستوران اصلی هتل هیمروس کلاب ، امکان لذت بردن از چشیدن طعم های متفاوت و جدید را برای شما فراهم می کنند. انواع مختلفی از نوشیدنی های خنک و دلچسب در کافه های این هتل وجود دارد. البته توجه داشته باشید که  مهمانان برای استفاده از رستوران های این هتل باید هزینه ای مازاد بر هزینه  پرداخت شده برای استفاده از خدمات هتل را بپردازند.

هتل هیمروس کلاب کمر آنتالیا

 مسافران می توانند با استفاده از امکانات متعدد این هتل اقامت خوشی را برای خود رقم بزنند. از میان امکانات تفریحی و ورزشی این هتل می توان به استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، منطقه ساحل خصوصی و کتابخانه اشاره کرد. همچنین خدمات ماساژ و حمام ترکی نیز در هتل هیمروس کلاب ارائه می گردد.

هتل هیمروس کلاب کمر آنتالیا

امکانات تفریحی دیگری نیز همچون جت اسکی، موج سواری، قایق رانی، غواصی و بازی های ویدئویی نیز در این هتل وجود دارد که برای استفاده از آن باید هزینه اضافی پرداخت کنید. همچنین یک باشگاه بدنسازی، میز تنیس، سالن ایروبیک و مرکز اسپا نیز درون هتل وجود دارد.اما خدمات عمومی این هتل شامل سرویس گشت شهری، سالن تلویزیون، حمل و نقل فرودگاهی و میز پیشخوان 24 ساعته می باشد. شما به سادگی می توانید در صرافی هتل پول خود را به واحد پول کشور ترکیه تبدیل کنید و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. همچنین هتل در صورت نیاز یک پارکینگ رایگان نیز به مهمانان تور انتالیا ارائه خواهد داد.