هتل هیلتون دبی : اگر میخواهید در محلی اقامت کنید که نزدیک به ساحل بوده و یا ساحل اختصاصی داشته باشد، هتل هیلتون دبی در خدمت شماست. این هتل بهترین امکانات موجود را فراهم کرده میکند و شما میتوانید در ساحل اختصاصی این هتل در زیر سایه های درخت نخل ها شنا کرده و یا در سالن آفتاب مخصوص، حمام آفتاب بگیرید. کارکنان خوب و وظیفه شناس ایت هتل به زبان هاب چینی، روسی، انگلیسی، عربی صحبت میکنند.

اتاق های هتل هیلتون دبی :

همه اتاقها کاملا مشرف به دریا هستند و منظره بی نظیری دارند. امکانات همه آنها تهویه هوای عالی و عایق صدا بوده به همراه حمام اختصاصی و تلوزیون ماهواره ای، میزکار و یک چای ساز و قهوه ساز برای علاقه مندان به این نوشیدنی. اتاق های دیگری مثل اتاق های مخصوص به آلرژی و اتاق ها ضد سیگار نیز ارائه میشود.

اتاق های هتل هیلتون دبی

رستورانها و امکانات تفریحی هتل هیلتون دبی :

یکی از پانزده رستوران های این هتل جایزه BICE را برنده شده و غذاهای بین المللی italian با کوکتل های عالی در باز اسکای سرو میکند. دیگر رستوران های لاتین آمریکایی از رستوران های خوب این هتل هستند.

رستورانها و امکانات تفریحی هتل هیلتون دبی

امکانات تفریحی هتل هیلتون دبی :

فعالیت های خوبی برای میهمانان و گردشگران تور دبی در نظر گرفته شده تا دیگر شما را از مراکز تفریحی نزدیک به هتل ها بی نیاز کند. علاقع مندان به ورزش های گلف و غواصی میتوانند این ورزش ها را کلیه امکانات داشته باشند. ورزش های آبی مثل موج سواری و استخر. و باشگاه ورزشی کودک و بزرگسال به همراه یک زمین بازی برای فرزند شما. برای استراحت و پیدا کردن آرامش به شما مرکز اسپا و ماساژ هتل هیلتون دبی را پیشنهاد میکنیم. همینطور نیمه شب ها میتوانید به همراه خانواده در باغ ها از باربیکیو استفاده کنید. اینترنت وای فای و پارکینگ در این هتل رایگان ارائه میشود اما اگر اینترنت با سیم میخواهید میتوانید با پرداخت صد درهم برای یک روز اینترنت داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل هیلتون دبی

آدرس هتل هیلتون دبی :

The Walk, Jumeirah Beach Residence, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates