هتل هیلتون بومونتی استانبول : هتل پنج ستاره هیلتون بومنتی یکی از لوکس ترین هتل های استانبول در منطقه شیشلی می باشد. این هتل با توجه امکانات و خدماتی که توریست ها و گردشگران تور استانبول در سفر خود نیاز دارند، امکانات خود را بروز کرده و خدمات خود را توسعه بخشیده است. در راستای این پیشرفت ها، هتل هیلتون بومونتی استانبول خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی مردانه و زنانه، صندوق امانات، صرافی، ایستگاه تعطیلات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل و ... به میهمانان خود ارائه میدهد.

هتل هیلتون بومونتی استانبول

اتاق های هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول در مجموع 829 اتاق و سوئیت دارد که در اختیار توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول قرار دهد. این 829 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های اجرایی
  • اتاق های کانکت
  • اتاق های اگزکیوتیو
  • سوئیت های ماه عسل

از تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره میتوان به سمت تنگه بسفر و یا شهر چشم انداز وسیعی داشت. طراحی و دکوراسیون اتاق ها بسیار زیبا و منحصربفرد هستند. پنجره اتاق ها قدی بوده و از دیگر امکانات ارائه شده در این هتل میتوان به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل هیلتون بومونتی استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل هیلتون بومونتی استانبول

رستوران هتل هیلتون بومونتی استانبول به صورت شبانه روزی برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول، انواع و اقسام غذاهای آسیایی، مدیترانه ای، گریل غربی و ... را در سالن شیک و یا تراس به سمت باغ سرو می کند. نوشیدنی ها و دسرهای مختلف نیز در کافه گرند لابی سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی این هتل پنج ستاره میتوان استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، اسپا و ماساژ، باغ، سالن بدنسازی و ... را نام برد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل هیلتون بومونتی استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل هیلتون بومونتی استانبول

از هتل هیلتون تا میدان تقسیم سه کیلومتر و تا ایستگاه مترو شیشلی دو کیلومتر فاصله است. فاصله فرودگاه بین المللی آتاترک تا هتل هیلتون بومونتی استانبول نیز 32 کیلومتر می باشد.