هتل لوکس , شیراز

شیراز شهری قدیمی با بناهای تاریخی مهم و فرهنگ کهنی می باشد که اغلب ایران را با این بناها و نام شهر شیراز می شناسند شیراز در تمامی طول سال مهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی زیادی را به سوی خود جذب می کند . هتل های زیادی در شیراز هستند که با تمامی امکانات رفاهی و خدمات ارزنده خود از مهمانان شهر زیبای تاریخی شیراز استقبال می کنند یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره شهر شیراز هتل هما شیراز می باشد. این هتل در مرکز شهر شیراز با چشم اندازی از بوستان آزادی در قسمت شمال غربی شیراز واقع شده است.

هتل هما دارای 10 طبقه با نمایی بسیار زیبا و مدرن و تلفیقی از امکانات سنتی و مدرنتیه در حال خدمت به مهمانان می باشد هتل هما همچنین با 232 باب اتاق لوکس و مجهز به تمامی امکانات ضروری و مهم اقامت مسافران شهر شیراز را به تجربه ای به یادماندنی تبدیل می کند. همان طور که گفته شد هتل چشم اندازی زیبا از بوستان آزادی دارد که تمامی اتاق های هتل مشرف به محیطی پر از گل و سرسبزی هستند.

اتاق ها و سوئیت هتل هما

در این هتل سه نوع اتاق و یک نوع سوئیت با امکانات متنوع و مرفهی اماده خدمت گزاری هستند:

تمامی اتاق ها امکاناتی مثل تلفن , تلوزیون , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , مبلمان , آشپرخانه , صندوق امانات , مینی بار رایگان , حمام , سیستم تهویه مطبوع , میز توالت , کانال های ماهواره ای , دستگاه پخش ویدئویی , امکان سرو تهیه رایگان چای و قهوه در اتاق ها , سیستم کارت کلید الکترونیکی و اینترنت وای فای رایگان را دارند.

اتاق یک تخته : این اتاق دارای یک تخت سینگل می باشد که برای یک نفر مسافر مناسب می باشد .

اتاق دو تخته دوبل : اتاق دو تخته نیز یک تخت دوبل دارد ولی امکان اضافه کردن یک نفر و افزایش ظریفت یک نفره وجود دارد.

اتاق دو تخته توئین : امکانات این اتاق برای اقامت شامل دو تخت یک نفره و امکان اضافه کردن یک نفر ظرفیت اضافه نیز امکان پذیر خواهد بود.

سوئیت دو نفره : این سوئیت مجهز ترین و بزرگترین واحد هتل هما شیراز می باشد هزینه اقامت یک شبه در این هتل 442 هزار تومن می باشد. این سوئیت یک تخت دوبل و امکان اضافه کردن ظرفیت برای یک نفر نیز وجود دارد.

رستوران های هتل هما

رستوران پرنیان : این رستوران مشرف به حیاط هتل می باشد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران قابل سفارش می باشد منوی ابتکاری سرآشپز این رستوران بی نظیر و غیر قابل چشم پوشی است. صبحانه در رستوران پرنیان راس ساعت 6 تا 10 صبح قابل سرو می باشد.

رستوران تابستانی : همان طور که از نام رستوران پیدا است مناسب فصول گرم سال می باشد اما غذاهای ایرانی و فرنگی این رستوران عالی است این رستوران در فضای بیرونی هتل هما در کنار چشم اندازی از باغ و گل واقع شده است.

رستوران گلستان : غذاهای رستوران گلستان بسیار لوکس و خلاقانه سرو می شود همچنین نوع غذاهای انتخابی شما مسافران عزیز می تواند بنابر سلیقه شخصی از غذاهای ایرانی و فرنگی متفاوت باشد. صبحانه نیز در این رستوران از ساعت شش صبح تا 10 صبح قابل سفارش می باشد.

رستوران بوستان : دسرها و خوراکی های سبک و نوشیدنی های این رستوران فوق العاده خوشمزه است.

امکانات رفاهی و خدماتی دیگر هتل هما شیراز

پارکینگ با ظرفیت 300 خودرو , اینترنت رایگان لابی و واحدها , لابی , آسانسور , چایخانه سنتی , کافی شاپ , نمازخانه , سالن کنفرانس , سالن اجتماعات , تاکسی سرویس , لاندری , ماهواره , خدمات پزشکی , استخر , سونا , جکوزی , اعلام حریق , خودپرداز , آرایشگاه , اتاق ورزش , زمین تنیس , باشگاه بیلیارد ،  فضای سبز ، امکانات پذیرایی عالی از مراسم و جلسات ، راهرو و فضای داخلی زیبا مجهز به آسانسور، کافی نت و کامپیوتر و پرینتر در داخل هتل ، صندوق امانات رایگان در پذیرش و داخل اتاق ها ، حراست و خدمات امنیتی، بوفه- صبحانه ، انجام سریع امور پذیرش و تسویه حساب ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، خانه داری ، خدمات لباسشوئی ، خدمات بانکی و دفترفروش بلیط هواپیما ، تلفن ، تلویزیون ، حمل و نقل ، سرویس فرنگی، سوئیت، سیستم اطفای حریق ، فاکس ، کپی ، فروشگاه و غرفه ، کلوپ ورزشی

این هتل ویژگی ها و خدمات خاصی نیز دارد که هتل هما را با سایر هتل ها متمایز می کند. هتل هما خدمات لازم برای معلولین و جانبازان عزیز داخلی و خارجی وسایل مورد نیازی مثل ویلچر و رمپ را در اختیار می گذارد تا این عزیزان بهتر بتوانند از امکاناتی مثل آسانسور و ... استفاده کنند. همچنین سرویس رایگان چای و نسکافه و آب معدنی برای تمامی مهمانان در تمامی ساعات شبانه روز امکان پذیر می باشد.

هتل به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر با بسیاری از اماکن تاریخی و فرهنگی و جاذبه های گردشگری مهم شهر شیراز فاصله اندکی دارد برای مثال هتل هما با بازار وکیل , باغ ارم , حافظیه , ارگ کریم خانی , موزه پارس , مسجد نصیر الملک , خانه زینت الملک تقریبا 2 کیلومتر فاصله دارد که با طی مسیری به صورت پیاده 25 دقیقه زمان تقریبی خواهد بود.

هتل هما تا فرودگاه بین المللی شهر شیراز 12 کیلومتر فاصله دارد که با خودرو 19 دقیقه زمان لازم خواهید داشت تا به مقصد خود برسید.

 

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@