هتل هبتور گرند دبی : این هتل لوکس و مجلل در ساحل جمیرا قرار داشته و تفریحگاهی محبوب برای توریست ها گردشگران تور دبی است. کارکنان این هتل به  چندین زبان انگلیسی، ترکی، روسی و عربی مسلط بوده و امکاناتی نظیر پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، صرافی، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و همایشات بسیار بزرگ با تمام امکانات مورد نیاز، خدمات خشکشویی و اتوشویی، ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان و اینترنت رایگان را برای میهمانان خود ارائه میدهند.  

هتل هبتور گرند دبی

اتاق های هتل هبتور گرند دبی

هتل هبتور گرند دبی حدود 446 اتاق و سوئیت بزرگ داشته که بسیار مدرن تزئین شده و مبله هستند. این اتاق ها و سوئیت های هرکدام به سمت دریا و یا باغ های هتل چشم انداز دارند. از امکانات و خدمات اقامتگاه های هتل پنج ستاره هبتور گرند میتوان به بالکن اختصاصی، مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، میزمطالعه، تلوزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، گاوصندوق، اینترنت وایرلس رایگان و تلفن اشاره کرد.

اتاق های هتل هبتور گرند دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل هبتور گرند دبی

این هتل پنج ستاره، یکی از بهترین امکانات تفریحی را برای میهمانان و توریست های تور دبی عرضه کرده است. این امکانات شامل سه استخر بزرگ میشود که یکی از آن ها به کودکان همراه با سرسره های آبی اختصاص یافته و دو استخر دیگر روباز هستند سونا و جکوزی، حمام بخار، سالن اسپا و ماساژ، از دیگر امکانات استخرها هستند. در کنار این استخرها، باغ سرسبز و زیبایی قرار داشته. به خاطر نزدیک بودن هتل به ساحل و داشتن ساحلی بزرگ و اختصاصی، انواع ورزش ها و تفریحات آبی مثل جت اسکی، غواصی، اسکی، بادسواری و ... انجام میشود. همینطور در ساحل، انواع بازی های فوتبال ساحلی و والیبال ساحلی در جریان هستند. انواع بازی های معروف دیگر مثل تنیس، اسکواش و .. در این هتل برگزار میشود. همینطور ورزشکاران میتوانند از سالن ورزشی مجهز هتل هبتور گرند دبی استفاده کرده و لذت ببرند. و اما رستوران های هتل هبتور گرند دبی که انواع و اقسام غذاهای بین المللی مثل هندی، انگلیسی، لبنانی، دریایی، تایلندی و ... را برای میهمانان خود سرو میکنند شامل رستوران شاه جهان است که تنها برای سرو غذاهای هندی میباشد. لوچیانو رستوران ایتالیایی هتل بوده و هجده هتل رستوران دیگر که هرکدام غذاهای متنوع و خوشمزه ای را برای میهمانان خود سرو میکنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل هبتور گرند دبی

دسترسی های نزدیک به هتل هبتور گرند دبی

با اقامت در این هتل پنج ستاره، به بزرگ ترین پارک آبی در دبی، پارک آبی وایلد وای، تنها ده دقیقه فاصله دارید. همینطور یکی از بزرگ ترین مرکز تجاری و تفریحی در خاورمیانه، مرکز خرید امارات، بسیار نزدیک به هتل هبتور گرند دبی است. از فرودگاه بین المللی دبی تا هتل هبتور گرند دبی سی دقیقه راه است.