هتل هایت پلیس ایروان : هتل هایت پلیس، یکی از شعبه های هتل های زنجیره هایت بوده و در مرکز شهر ایروان قرار داشته و برای ساخت آن حدود پانزده میلیون دلار در سال 2013 خرج شده است. این هتل را رئیس جمهور وقت ارمنستان، سرژ سارکیسیان افتتاح کرده و در یکی بهترین قسمت های این شهر و نزدیک به میدان جمهوری قرار دارد. اگر بخواهیم مختصر و کوتاه بگوییم، باید گفت اگر به دنبال اقامتی لاکچری و فوق العاده از نظر امکانات و سرویس دهی در سفر خود به ایروان هستید، هتل هایت پلیس ایروان همان هتل است. این هتل پنج ستاره دارای امکانات پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، صرافی، اینترنت، پارکینگ، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، و ... میباشد.

هتل هایت پلیس ایروان

اتاق های هتل هایت پلیس ایروان

این هتل پنج ستاره یکی از شیک ترین اتاق ها و اقامتگاه ها را ایروان با دکوراسیونی مدرن و امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، آیپاد در هر اتاق، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندق، تلفن، لوازم بهداشتی و ارایشی و .. دارد.

اتاق های هتل هایت پلیس ایروان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل هایت پلیس ایروان

هتل هایت پلیس ایروان برای میهمانان خود به صورت شبانه روزی، انواع غذاهای اروپایی و ارمنی را در رستوران ها و اتاق ها سرو کرده، همینطور کافه خوبی داشته که ساندویچ ها و سالادهای خوبی آماده میکنند. توریست ها و گردشگران تور ارمنستان میتوانند یک روز از سفر خود را در هتل مانده و از امکاناتی مثل استخر، سونا و جکوزی، اسپا، ماساژ و سالن ورزشی استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل هایت پلیس ایروان

دسترسی های نزدیک به هتل هایت پلیس ایروان

از این هتل محبوب و پرطرفدار تا سالن تئاتر اپرا پانزده دقیقه، تا میدان جمهوری پنج دقیقه، تا گالری هنری ملی پنج دقیقه و هممینطور تا فرودگاه بین المللی شهر ایروان سیزده کیلومتر فاصله است.