هتل های چهار ستاره پوکت : واضح است که رزرو هتل، یکی از واجبات سفر است. یکی از نکاتی که حتما باید قبل از همراه شدن با تور خود، درباره آن اطلاعات داشته باشید، امکانات و خدماتی است که هتل رزرو شده تان به شما ارائه میدهد. اگر شهر پوکت را برای سفر و گشت و گذار انتخاب کرده اید، این شهر به خاطر استقبال بسیار زیاد توریست ها و گردشگران در سراسر جهان از تور پوکت، هتل های بسیار خوب و رویایی داشته که میتوانند اقامت بسیار خوبی را برای توریست ها و گردشگران تور پوکت رقم بزنند. نکته ای که در سفر به پوکت و انتخاب هتل باید به یاد داشته باشید این است که به خاطر قیمت پایین تر، به امکانات کمتر در هتل راضی نباشید! سعی کنید هتل مناسب و خوبی را برای خود انتخاب کنید تا به هر چیزی که در طول سفر احتیاج دارید دسترسی داشته باشید، تا اینکه با امکانات کم سر کنید. همینطور برای پایین آمدن هزینه های سفر با تور پوکت، سعی کنید هتلی انتخاب کنید تا به جاذبه های گردشگری و تفریحی دسترسی خوبی داشته باشد. در ادامه لست تورز با معرفی مناسب ترین و  بهترین هتل های چهار پوکت این فرصت را برای شما فراهم می کند تا تصمیم خوبی گرفته و اقامت به یاد ماندنی در این شهر داشته باشید.

هتل رویال پارادایس پوکت "The Royal Paradise Hotel"

این هتل چهار ستاره را بیشتر به خاطر آبگرم مشهوری که دارد می شناسند. هتل رویال پارادایس در یکی از بهترین سواحل این شهر، پاتونگ قرار داشته و امکانات بسیار خوب و مناسبی از جمله استخر روباز، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، رستوران با انواع غذاهای بین المللی، محلی و چینی، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... دارد. همینطور داخل اتاق ها بیشتر امکاناتی که نیاز بوده موجود است و هر کدام محیط شیک و لوکسی دارند. با اقامت در این هتل چهار ستاره به مراکز خرید خوبی مثل سنترال فستیوال و جانگ سیلون دسترسی نزدیک خواهید داشت. همینطور پارک تفریحی پوکت فانتاسیا نیز در فاصله ده کیلومتتری از آن قرار دارد.

هتل رویال پارادایس پوکت

هتل دوانجیت پوکت "Duangjitt Resort & Spa"

هتل دوانجیت نیز، در ساحل بسیار زیبا و شن سفید پاتونگ قرار داشته و مورد استقبال خیلی از توریست ها و گردشگران تور تایلند قرار گرفته. میتوان گفت از بین هتل های چهار ستاره پوکت یکی از محبوب ترین هاست. در این هتل چهار ستاره، بیشتر خدمات مثل ترانسفر فرودگاهی، صرافی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ رایگان و ... را دارد. در اتاق ها نیز امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت رایگان، چشم انداز به دریا و ... وجود دارند. هتل دوانجیت پوکت فاصله بسیار کمی تا مرکز خرید جانگ سیلون و بازار شبانه رویال پارادایس دارد.

هتل دوانجیت پوکت

هتل آماری پوکت "Amari Phuket"

این هتل چهار ستاره نیز مثل دو هتل دیگر که معرفی شدند، در ساحل معروف پاتونگ قرار دارد. اما فرق این هتل با دیگر هتل های پوکت که در ساحل پاتونگ هستند، داشتن چشم انداز بی نظیر به سمت دریای آندمان و صخره ها و همینطور ساحل خصوصی است. هتل آماری میهمانان تور پوکت را به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و به عنوان امکانات رفاهی دو استخر روباز، ماساژ و آبگرم، ساحل خصوصی، استخر آبگرم، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... ارائه میدهد. اتاق های آماری تراس های اختصاصی به سمت ساحل داشته و دارای مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

هتل آماری پوکت

هتل نووتل پوکت تایلند "novotel hotel"

اگر همراه با خانواده تان به پوکت سفر می کنید، حتما هتل چهار ستاره نووتل را برای اقامت انتخاب کنید. هتل نووتل با خدمات و فضای بسیار خوبی که داشته بین هتل های پوکت، یکی از برترین هتل های این شهر و محبوب توریست ها و گردشگران تور پوکت شده است.  هتل نووتل پوکت 215 اتاق داشته که برای هرکدام امکاناتی مثل مینی بار، اینترنت رایگان، تراس، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و ... را فراهم کرده. امکانات دیگر در هتل نیز شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پذیرش شبانه روزی، صرافی و .. می باشند. توریست ها و گردشگران تور تایلند با اقامت در این هتل به ساحل پاتونگ و ساحل کلیم دسترسی بسیار نزدیکی خواهند داشت. همینطور میتوانند برای خرید به مرکز خرید پارادایس و خیابان بنگلادش که بسیار نزدیک به این هتل است مراجعه کنند.

هتل نووتل پوکت

هتل کاسیا پوکت "cassia Phuket"

از دیگر هتل های چهار ستاره خوب در پوکت، میتوان به هتل کاسیا اشاره کرد. تفاوت این هتل با دیگر هتل های معرفی شده تاکنون، قرار داشتن در ساحل بانگ تائو است. خدمه هتل کاسی به زبان های یونانی، آلمانی، تایلندی و انگلیسی کاملا مسلط بوده و به صورت شبانه روزی به میهمانان تور پوکت سرویس دهی می کنند. خدماتی مثل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، باغ، استخر روباز، اینترنت و پارکینگ، تراس و ... در این هتل موجود است. همینطور اتاق های آن بسیار بزرگ و راحت بوده و به سمت باغ چشم انداز دارند. نشیمن هر اتاق جداست و هتل کاسیا در منطقه ای معروف برای اسب سواری و بازی گلف قرار داشته و به کلاب ساحلی بسیار نزدیک است. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 21 کیلومتری از هتل قرار دارد.

هتل کاسیا پوکت

هتل سنترا اشلی پوکت "Ashlee Hub Hotel Patong"

سنترا اشلی، در شهر پاتونگ قرار داشته و اقامت بسیار خوبی را برای میهمانان تور تایلند رقم میزند. خدماتی که این هتل برای میهمانان خود در نظر گرفته شامل اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، پارکینگ رایگان و ... می باشند. اتاق های سنترا اشلی با رنگ های گرم دکور شده و کفپوش ها موزاییک دارند. هرکدام از این اتاق ها تراس اختصاصی به همراه امکاناتی مثل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، صندوق امانات، مینی بار و ... دارند. همینطور به عنوان تفریح و سرگرمی، یک استخر روباز روی پشت بام، اتاق بخار، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ و ... برای میهمانان تور تایلند ارائه شده است. رستوران میکس بیسترو، در هتل با غذاهای بین المللی، آسیایی و محلی از میهمانان خود پذیرایی می کند. از هتل سنترا اشلی تا دریای آندمان، مراکز خرید و رستوران ها مسافت بسیار کمی است.

هتل سنترا اشلی پوکت