هتل های چهار ستاره سنگاپور : هتل ها، یکی از موارد مهمی است که پیش از سفر شما به مقصد مورد نظرتان باید مشخص شده و رزرو شود. هتل های چهار ستاره سنگاپور خدمات و سرویس های خوبی داشته و میتواند آنچه را که یک توریست یا گردشگر میخواهد را برآورده کند. برای شما چند مورد از هتل های خوب چهار ستاره سنگاپور را معرفی میکنیم :

پارک رویال سرویس سوئیت هتل های چهار ستاره سنگاپور ‏

از لوکس ترین و مجهزترین هتل های در سنگاپور بوده که هر اتاق و سوئیت آن چشم اندازی زیبا به رو به شهر و دریا دارد. این هتل هر نود سوئیت خود را مجهز به اینترنت رایگان و  به بهترین شکل ممکن دکور و مبله کرده. همه سوئیت ها نشیمنی بزرگ داشته و از سیستم صوتی مناسبی برخوردار است امکانات تفریحی خوبی مثل استخر روباز، مرکز اسپا و ماساژ، آبگرم و سالن ورزشی دارد. خددمه هتل نیز میتوانند به زبان های چینی و انگلیسی صحبت کنند.

آدرس هتل پارک رویال سرویس سوئیت ‏سنگاپور :

7500A Beach Rd, The Plaza #01-345/346, Singapore 199591

پارک رویال سرویس سوئیت هتل های چهار ستاره سنگاپور

جن ارکارد گیت وی هتل های چهار ستاره سنگاپور ‏

هتل بالا یکی از لوکس ترین هتل های سنگاپور بود و اما حالا میرسیم به بزرگ ترین هتل چهار ستاره سنگاپور. اتاق های این هتل، پنحره های بسیار بزرگ و نور طبیعی دارد. همه 499 اتاق سیستم تهویه مناسب، حمام لوکس و مجهز به همراه تلوزیون، قهوه ساز و چای ساز میباشد. از خدمات دیگر این هتل میتوان به وای فای،سالن ورزشی، استخر روباز، سالن برای برگزار کردن مراسم ها و ضیافت ها، خدمات نگهداری از کودکان، انواع غذاها و نوشیدنی های بین المللی اشاره کرد. خدمه هتل نیز به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی، عربی، اکراینی، اندونزیایی و انگلیسی مسلط هستند.

آدرس هتل جن ارکارد گیت وی ‏سنگاپور :

277 Orchard Road, Singapore 238858

جن ارکارد گیت وی هتل های چهار ستاره سنگاپور ‏

فروما ریور فرونت هتل های چهار ستاره سنگاپور ‏

مسافران این هتل فروما ریو فرونت هر سال بیشتر شده و این به به خاطر خدمات خوب و شبانه روزی آن است. همینطور ارائه امکاناتی مثل، خدمات نگهداری از کودکان، استخر روباز، سالنی برای برگزار کردن مراسم ها و ضیافت ها، رستوران های بین المللی با کیفیت غذای مناسب و خوب و دسترسی خوب آن به خلیج. کارکنان نیز به زبان های انگلیسی، چینی، فیلیپینی، مالایی و کره ای مسلط هستند.

هتل فروما ریور فرونت سنگاپور :

405 Havelock Rd, Singapore 169633

فروما ریور فرونت هتل های چهار ستاره سنگاپور ‏

میرامار هتل های چهار ستاره سنگاپور ‏

همه هتل های چهار ستاره در سنگاپور امکاناتی برابر با هتل های پنج ستاره سنگاپور دارند و بیشتر مورد توجه توریست های تور سنگاپور هستند. هتل میرامار 342 اتاقه سنگاپور رستوران های بین المللی بوده و بیشتر غذاهای ژاپنی مثل سوشی و ساشیمی برای میهمانان سرو میکند. اتاق های مجهزی نیز دارد داخل هر اتاق حمام، وای فای و تلوزیون و تخت راحت بوده و همینطور سیستم تهویه هوای مناسبی دارد. کارکنان این هتل نیز مسلط به زبان های انگلیسی هستند.

آدرس هتل میرامار سنگاپور :

401 Havelock Rd, Singapore 169631

میرامار هتل های چهار ستاره سنگاپور ‏

وی لاوندر هتل های چهار ستاره سنگاپور ‏

بیشترین امکاناتی که هتل میتواند به میهمانان خود بدهد را میتوان در هتل وی لاوندر سنگاپور پیدا کنید. این هتل با خدمان شبانه روزی خود و 888 اتاق امکاناتی مثل اینترنت رایگان، خدمات نگهداری از کودکان استخر در فضای باز، سالن ورزشی کامل و مجهز، سالن مناسب جهت برگزاری مراسم ها و نشست ها و امکانات مناسب برای معلولین میباشد.

آدرس هتل وی لاوندر ‏سنگاپور :

70 Jellicoe Rd, Singapore 208767

وی لاوندر هتل های چهار ستاره سنگاپور ‏