جزیره قشم به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی و توریستی کشور، در تمام طول سال میزبان مسافران و گردشگران زیادی است. افرادی که به قصد خرید به این جزیره سفر می‌کنند، به دنبال اقامت در نزدیکترین هتل ها به مراکز خرید قشم هستند تا بتوانند خرید راحتی را تجربه کنند. از این رو آشنایی با بهترین هتل‌ های قشم در نزدیکی و مجاورت بازارها و مراکز خرید قشم از اهمیت خاصی برخوردار است. بعد از بررسی و انتخاب هتل مناسب،‌ برای رزرو هتل قشم می‌توانید به سامانه رزرواسیون اقامت 24 مراجعه کنید.

هتل های نزدیک بازار ستاره قشم

هتل های نزدیک بازار ستاره قشم

بازار بزرگ بین المللی ستاره یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید جزیره قشم به شمار می‌رود که در 3 طبقه و با 750 واحد تجاری و تفریحی در سال 1376 به بهره برداری رسیده است. اکثر فروشگاه‌های این مجتمع تجاری به صورت خرده فروشی فعالیت دارند، اما برخی از آن ها به صورت عمده نیز به مشتریان خود انواع اجناس و محصولات را ارائه می‌دهند. 

در این بازار محصولات متنوعی مانند پوشاک، کیف، کفش، آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، لوازم صوتی و تصویری و ... با کیفیت خوب و قیمت مناسب به فروش می‌رسند. مسافرانی که به قصد خرید به قشم سفر می‌کنند و می‌خواهند در نزدیکی این بازار اقامت داشته باشند، می‌توانند هتل‌های زیر را انتخاب کنند:

هتل آتامان

این هتل 4 ستاره که فاصله نزدیکی با مرکز خرید بازار بین المللی ستاره دارد، به عنوان بهترین هتل قشم از نظر موقعیت مکانی و نزدیک بودن به مراکز خرید شناخته می‌شود. هتل 4 ستاره آتامان با ۷ طبقه شامل ۵۸ باب اتاق دونفره دبل و توئین، سه نفره دبل-سینگل، چهار نفره دبل-توئین و نیز سوئیت‌های یک‌خوابه دو نفره، دو خوابه چهار نفره و VIP رویال سه نفره می‌شود.

در اتاق‌های این هتل تمام امکانات رفاهی لازم در اختیار مسافران قرار گرفته است و رستوران هتل آتامان با انواع غذاهای باکیفیت ایرانی، فرنگی و دریایی در فضایی شیک و دلنشین پذیرای مهمانان می‌باشد. همچنین این هتل از یک کافی شاپ دنج و آرام نیز برخوردار است.

هتل ارم قشم

برای رزرو بهترین هتل قشم رو به دریا که به مرکز خرید ستاره نیز نزدیک باشد، می‌توانید به سراغ هتل ارم بروید.. هتل 4 ستاره ارم قشم در سال 1396 در 5 طبقه و 96 واحد اقامتی در فضایی به وسعت 10 هزار متر مربع فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل امکانات رفاهی کامل و ویژه‌ای را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و فضای زیبا و محیط دلنشین آن می‌تواند اقامتی خاطره انگیز را فراهم کند. 

هتل ارم قشم دارای واحد‌های اقامتی دبل توئین، تریپل و سوئیت با امکاناتی نظیر گاوصندوق، سشوار، تلویزیون LCD، مینی بار، سیستم تهویه هوا، اسپلیت، حمام و یخچال می‌باشد که منظره بعضی از آنها رو به دریا است. این هتل دارای یک رستوران بسیار زیبا و مجلل در دو طبقه و با منظره ساحل و خلیج فارس می‌باشد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

شما می توانید جهت رزرو هتل پنج ستاره قشم و یا هتل های 4 ستاره مانند هتل ارم از سامانه رزرواسیون اقامت 24 کمک بگیرید. در اقامت 24 اطلاعات لازم درباره هتل‌های مختلف قشم قرار گرفته و می‌توانید با بررسی آنها و مقایسه با یکدیگر، مناسب‌ترین محل اقامت را برای خود رزرو کنید.

هتل های نزدیک بازار قدیم قشم

هتل های نزدیک بازار قدیم قشم

بازار قدیمی قشم با راسته‌ها و مغازه‌های کوچک و بزرگ، در بافت قدیمی این جزیره قرار دارد. بیشتر بخش‌های این بازار سقف ندارد و سرباز می‌باشد و از راهروها و کوچه پس کوچه‌های متعددی تشکیل شده است. در این بازار قدیمی مغازه‌های خرده فروش و عمده فروش اجناسی همچون پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه، انواع کیف و کفش، پارچه، طلا و جواهرات، لوازم آشپزخانه، لوازم صوتی و تصویری، محصولات بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی و ... را عرضه می‌کنند. 

از مزیت‌های اصلی این بازار می‌توان قیمت مناسب اجناس و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی قشم را نام برد. اگر قصد اقامت در قشم و در نزدیکی این بازار را دارید به شما هتل‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

هتل نخل هنگام

برای رزرو هتل ارزان قشم که نزدیک به بازار قدیمی نیز باشد، می‌توانید هتل نخل هنگام را انتخاب کنید. این هتل 2 ستاره که در مجاورت بازار قدیم قشم قرار گرفته در سال 1395 در 5 طبقه بنا و 21 واحد اقامتی شیک تاسیس شد. از مزیت‌های این هتل می‌توان به نزدیکی به بازار قدیم قشم و قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد که برای مسافرانی که قصد دارند اقامتی اقتصادی را تجربه کنند، گزینه خوبی به شمار می‌رود.

روم سرویس، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، آسانسور، تاکسی سرویس، خدمات باربری و خانه داری، پذیرش 24 ساعته و ... از مهمترین امکانات و خدمات رفاهی هتل نخل هنگام قشم محسوب می‌شوند. برای رزرو هتل 2 ستاره نخل هنگام و یا رزرو هتل های ارزان قشم و هتل آپارتمان ارزان قشم می‌توانید به سامانه رزرواسیون ملی اقامت 24 مراجعه کنید.

هتل الوند قشم

اگر هتل های قشم روی نقشه را بررسی کنید متوجه می‌شوید یکی دیگر از هتل‌های خوب که به بازار قدیم قشم نزدیک می‌باشد، هتل الوند است. هتل 3 ستاره الوند در چهارراه سعدی جزیره قشم قرار گرفته است و بازار قدیم قشم، بازار پردیس، بازار فردوسی و مجتمع سیتی سنتر در نزدیکی آن قرار دارند. این هتل دارای 4 طبقه و 27 باب اتاق‌های دوتخته، سه تخته، چهار تخته معمولی و بزرگ و نیز سوئیت‌های دو خوابه، چهار نفره، پنج نفره و شش نفره می‌باشد.

رستوران هتل الوند با سرو انواع غذاهای ایرانی، عربی، محلی و فرنگی، یکی از بهترین رستوران‌های جزیره قشم محسوب می‌شود. هتل الوند ترانسفر رفت و برگشت، گشت نیمروزی و کرایه اتومبیل بدون راننده در اختیار مهمانان قرار داده است. خدمات خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه، خشکشویی و خدمات CIP هم از دیگر تسهیلات رفاهی هتل به شما می‌روند. 

هتل های نزدیک بازار درگهان قشم

هتل های نزدیک بازار درگهان

یکی از معروف‌ترین بازارهای قشم بازار درگهان است. درگهان شهری در 20 کیلومتری مرکز جزیره قشم می‌باشد که به دلیل وجود بازارها و مراکز تجاری متعدد از شهرت بسیاری برخوردار است. در این منطقه علاوه بر بازار سنتی و قدیمی درگهان، پاساژها و مجتمع‌های جدیدی نیز برای فروش عمده و جزئی انواع محصولات وجود دارند. یکی از مزیت‌های بازارهای درگهان نزدیکی آنها به یکدیگر می‌باشد و مسافران می‌توانند به راحتی از همه آنها بازدید و خرید نمایند.

بسیاری از افرادی که به قصد خرید به جزیره قشم سفر می‌کنند، درگهان را به دلیل تنوع اجناس و همچنین قیمت‌های مناسب‌تر انتخاب می‌کنند. از این رو اطراف بازارها و مراکز خرید درگهان هتل‌ها و مراکز اقامتی مختلفی برای رفاه حال مسافران فعالیت می‌نمایند.

هتل سینگو قشم

از معروف‌ترین و بهترین هتل های نزدیک بازار درگهان می‌توان هتل 3 ستاره سینگو را نام برد. این هتل در سال 1393 در منطقه درگهان فعالیت خود را آغاز نمود و دارای 65 باب اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته، سوئیت لوکس رو به دریا، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره می‌باشد. منطقه درگهان یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید در جزیره قشم به شمار می‌رود که مجتمع‌ها و پاساژهای مختلفی در آن وجود دارد. موقعیت مکانی و دسترسی خوب هتل سینگو به این منطقه و مراکز خرید آن باعث شده است این هتل به عنوان بهترین هتل قشم از نظر نزدیکی به مراکز خرید محسوب شود.

در این هتل امکانات رفاهی کاملی برای مهمانان در نظر گرفته شده است و رستوران و کافی شاپ آن با محیطی شیک و تمیز آماده پذیرایی از مسافران می‌باشند.

برای رزرو هتل قشم و اقامتی راحت و خاطره انگیز می‌توانید به مرکز رزرواسیون اقامت 24 به آدرس اینترنتی ( https://www.eghamat24.com ) مراجعه کنید و با مشاهده اطلاعات نزدیک ترین هتل ها به مراکز خرید قشم، بهترین انتخاب را داشته باشید. اقامت 24 اولین مرکز رسمی رزرواسیون هتل در ایران است که موافقت اصولی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در این زمینه دارا می‌باشد.