هتل های منطقه باکرکوی استانبول : از بهترین منطقه های در بخش اروپایی شهر کبیر استانبول، که بیشتر مردم ساکن در آن شرایط اقتصادی رو به بالایی دارند، محله باکرکوی استانبول بوده یکی از معروفترین محله ها در این شهر است چه از نظر داشتن مراکز خرید بسیار عالی مثل مرکز خرید کاپاسیتی استانبول و نزدیک بودن آن به دریا. شما میتوانید برای اقامت در این منطقه باکلاس، هتل های اطراف و یا سوئیت ها کنار دریای مرمر را داشته باشید. سه هتل در منطقه باکرکوی استانبول بوده که بسیار پرطرفدار و ویژه است. شما میتوانید یکی از این سه هتل را برای اقامت در این منطقه خوش آب و هوا انتخاب کنید.

هتل های منطقه باکرکوی استانبول

هتل دابل تری بای هیلتون استانبول

این هتل پنج ستاره در استانبول دارای اتاق ها و سوئیت های لوکس بوده همینطور امکانات تفریحی خوبی نظیر استخر روباز، سالن ورزشی مجهز، سونا و جکوزی، حمام ترکی ، ماساژها حرفه و مرکز اسپا و سلامت میباشد. خوبی هتل دابل تری بای هیلتون استانبول نزدیک بودن به دریای مرمر میباشد. اتاق های این هتل دارای امکانات بروز و مهمی از حمله مینی بار، خدمات شبانه روزی، فضای بزرگ، سیستم تهویه هوا، تخت مناسب و راحت، مبلمان و .. میباشد. رسورانهای هتل بهترین غذاهای بین المللی اطراف را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول سرو میکنند. همچنین کافه های هتل نیز بهترین شیرینی ها و نوشیدنی های گرم و سرد را دارند. هر اتاق هتل تراس اختصاصی داشته و خدمات اینترنت رایگان در مکان های عمومی و اتاق های هتل ارائه میشود.

هتل ویندهام گرند کالامیش مارینا

این هتل در بخش آسیایی شهر استانبول قرار داشته و هتلی تازه ساخت میباشد. هتل ویندهام گرند کالامیش مارینا اتاق هایی رو به دریا داشته و هر اتاق مجهز به سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، مینی بار، قهوه ساز و چای ساز، حمام لوکس و مجهز و .. میباشد. امکانات تفریحی این هتل شامل استخر روباز و استخر آب گرم سرپوشیده مناسب برای تمامی فصلها داشته همینطور سالن بدنسازی کامل و خدمات ماساژ درمانی میباشد. انواع و اقسام غذاهای باکیفیت بین المللی در رستوران ها و کافه های هتل ویندهام گرند کالامیش مارینا سرو میشود. امتیاز خوب این هتل نزدیک بودن به خایابان بغداد در استانبول است.

هتل هیلتون دالامان ریزورت استانبول

هتلی لوکس با داشتن ساحلی اختصاصی در نزدیکی رودخانه دالامان میباشد که امکانات ویژه و خاصی برای میهمانان خود دارد. این هتل ده استخر روباز متناسب برای همه فصل ها با قابلیت شیرجه، زمین تنیس، هفت رستوران باکیفیت و بسیار عالی، مرکز اسپا و ماساژ دارد که بیشتر توریست ها و گردشگران استانبول را به خود جذب کرده. همینطور اتاق ها و سوئیتهای بزرگ هتل هیلتون دالامان ریزورت استانبول بسیار مدرن و لوکس تزئین و دکور شده اند. هر اتاق از هتل هیلتون دالامان ریزورت استانبول دارای تراس اختصاصی، سیستم تهویه هوای مناسب، اینترنت رایگان، مینی بار و ... میباشند که راحتی بیشتری برای میهمانان خود ایجاد میکند.