همانطور که در مطالب قبل گفته شد منطقه دیره هتل های معروفی دارد که به علت مناسب بودن قیمت مورد علاقه توریست های تور دبی میباشد. ما برای شما چند مورد از این هتل های 4 و 5 ستاره را معرفی میکنیم :

 هتل حیات ریجنسی دیره دبی

این هتل لوکس 5 ستاره امکاناتی مثل زمین پاتیناژ ، رستوران گردان ، زمین گلف ، مرکز تناسب اندام ، زمین تنیس ، استخر و اتاق های لوکس با منظره خلیج فارس را به شما ارائه میدهد. فاصله آن تا با بازار طلای دبی 5 دقیقه و 15 دقیقه تا فرودگاه دبی میباشد.

هتل سیتی سیزنز دیره دبی

این هتل خیلی مجلل تیست اما میتوانید مزایای خوبی برای شما داشته باشد. یکی از این مزایا سرو غذاهای ایرانی میباشد. از امکاناتی که ارائه میدهد میتوان، استخر روی پشت بام ، سونای خشک و بخار جداگانه برای بانوان و آقایان ، نظافت روزانه اتاق ها و صندوق امانات در هر اتاق نام برد. فاصله این هتل تا مرکز خرید سیتی سنتر 5 دقیقه و تا فرودگاه دبی 10 دقیقه میباشد.

هتل کرون پلازا دیره دبی

هتل کرون پلازا پنج ستاره و لوکس میباشد که خددماتی عالی را به شما میدهد. بخورد پرسنل هتل بسیار مودبانه بوده و شما با امکاناتی مثل به استخر روباز ، چشم انداز فوق العاده زیبا به شهر دبی ، سالن اسکواش ، محل نگهداری کودکان ، اینترنت بی سیم ، باشگاه بدنسازی و ...روبرو هستید.فاصله این هتل تا مترو و فرودگاه دبی حدود 15 دقیقه میباشد.

هتل ریویرا  دیره دبی

این هتل چهار ستاره دارای امکاناتی مثل، بالکن اختصاصی برای هر اتاق ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن ، صرافی ، اینترنت بی سیم ، ترانسفر فرودگاهی و غیره میباشد. فاصله آن تا بازار طلا 10 دقیقه میباشد.

هتل نیهال دیره دبی

این هتل چهار ستاره تا برج ساعت فاصله کمی دارد و دارای امکاناتی مثل 4 رستوران ، ورزشگاه ، استخر روی پشت بام ، ترانسفر و ... میباشد. فاصله آن تا بازار مینا ، بازار طلا و دهکده باستانی فقط 5 دقیقه میباشد.