هتل های 5 ستاره کوش آداسی : اولین هتل پنج ستاره ای که موقعیت بسیار خوبی با دریا دارد، هتل کلاب سولارا کوش آداسی میباشد که دقیقا مقابل ساحل دریاست. این هتل خدمات شبانه روزی و خدماتی دیگری مثل اتوشویی و لباسشویی را به صورت شبانه روزی انجام میدهد. همینطور داخل هتل نیز صرافی، اتاق جلسه کامل و خدمات ویژه برای افراد کم توان و معلولین موجود میباشد. اینترنت و پارکینگ به صورت رایگان هستند. اتاق های هتل کلاب سولارا که از هتل های پنج ستاره کوش آداسی است، دو نوع اقامتگاه برای میهمانان خود ارائه میدهد، سوئیت و اتاق  خانواده. امکانات داخلی این اتاق ها اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوای پیشرفته، تلوزیون ماهواره ای، مینی بار یا یخچال، چای ساز یا قهوه ساز، حمام مجهز، طراحی دکوراسیون زیبا و ارائه خدمات به صورت شبانه روزی میباشد. و اما امکانات تفریحی این هتل شامل، زمین بازی مخصوص تنیس، سالن بازی برای کودکان؛ استخر بزرگ روباز و سرپوشیده، بازی اسکواش، حمام ترکی، بازی پینگ پونگ و بیلیارد، زمین مخصوص گلف، سونا و جکوزی و مرکز اسپا و ماساژ میباشد.

هتل های 5 ستاره کوش آداسی

هتل کندی اونورا کوش آداسی

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره کوش آداسی، هتل کندی اونورا میباشد. اتاق این هتل فضای بسیار بزرگ و دکوراسیونی مدرن دارند. ویژگی مثبت این اتاق ها، مشرف بودن بالکن آنها به سمت دریا میباشد. اینترنت رایگان برای همه اتاق ها در دسترس بوده و سیستم تهویه هوا دارند. تلوزیون ماهواره ای، مینی بار و یا یخچال، جمام لوکس و مجهز و صندوق امانات از امکانات داخلی اتاق ها میباشند. همینطور خدمات شبانه روزی به اتاق ها انجام میشود. امکانات هتل کندی اونورا موش آداسی پذیرش شبانه روزی به همراه اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات اتوشویی و خشک شویی، آرایشگاه برای بانوان، ترنسفر و طرافی میباشد. امکاناتی که برای میهمانان توریست و گردشگر تور کوش آداسی در نظر گرفته شده زمین بازی مخصوص برای بازی های گلف، پینگ پنگ، بیلیارد و تنیس میباشد. همینطور ورزش های آبی آن شامل استخر روباز و سربسته، سونا جکوزی، باشگاه ورزشی و حمام ترکی هستند. رستوران ها و کافی شاپ های این هتل انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی های بین المللی را برای شما سرو میکنند.

هتل کندی اونورا کوش آداسی

هتل آداکوله در کوش آداسی

 پذیرش در این هتل شبانه روزی انجام میشود. هتل آداکوله در کوش آداسی اتاق های مخصوص برای معلولین به همراه سرویس دارد. اینترنت و پارکینگ نیز رایگان بوده و تفریحات و سرگرمی های آن شامل میز بیلیارد، سالن بازی برای کودکان، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده به همراه ماساژ میباشد. صرافی و سالن بزرگ برای برگزاری مجالس و کنفرانس های شما در دسترس هستند. اتاق های این هتل پنج ستاره کوش آداسی دارای قابلیت خدمات شبانه روزی بوده و اینترنت در اتاق ها رایگان ارائه میشود. تمامی اتاق ها فضای بزرگ، طراحی دکوراسیون زیبا و سیستم تهویه هوای مناسب داشته، حمام لوکس و مجهز، مینی بار، حمام لوکس، تلوزیون ماهواره ای و گاوصندوق میباشد.

هتل آداکوله در کوش آداسی

هتل پینه بای ریسورت کوش آداسی

بیشتر هتل های پنج ستاره کوش آداسی ساحل اختصاصی دارند. هتل پینه بای ریسوت هم علاوه بر ساحل اختصاصی یک پارک آبی و مرکز ورزشی کاملی دارد. اتاق های این هتل پنج ستاره همگی به سیستم تهویه هوا تجهیز و با گل های کاغذی زیبا و رنگ های گرم تزئین شده اند. هر اتاق بالکن خصوصی و تلویزیون دارد. مهمانان می توانند از انواع غذاهای محلی و بین المللی طبخ شده در این هتل میل نمایند. وعده های غذایی به سفارش شما می تواند بر روی تراسی که منظره ای از دریای اژه دارد سرو گردد. عصرها نیز یک تیم انیمیشن برنامه های مفرح و زنده در خلیج پین برگزار می کنند. 

هتل پینه بای ریسورت کوش آداسی