هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه : هتل چهار ستاره هالیدی این، یکی از لاکچری ترین هتل های این شهر مسکو است که برای میهمانان خود بهترین امکانات و خدمات را ارائه میدهد همه چیز در این هتل به گونه ای ارائه شده تا بهترین اقامت در شهر مسکو را تجربه کنید. هنگامی که وارد هتل می شوید، لوسترهای مجلل و تزئین شده با کریستال های براق به همراه نورپردازی فوق العاده نظر شما را جلب می کند. این هتل به صورت شبانه روزی میهمانان تور روسیه را پذیرش کرده و به آن ها سرویس دهی می کند. هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه حدود بیست سالن بزرگ برای انواع جلسات، کنفرانس ها و میهمانی ها از جمله عروسی داشته و به بهترین نحو ممکن امکانات مورد نیاز را فراهم می کند. از دیگر خدمات این هتل، صندوق امانات، سالن آرایشی و زیبایی، صرافی، مرکز خرید، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی و ... می باشد.

هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه

اتاق های هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه

این هتل در 25 طبقه خود، 750 اتاق و سوئیت لوکس و مدرن با پیشرفته ترین امکانات را داشته تا میهمانان تور روسیه را راضی نگه دارند. امکانات و امتیازات داخل این اتاق ها همگی بستگی به انتخاب میهمانان دارد اما امکاناتی که بین تمام اتاق ها یکسان است شامل آینه و میز توالت، میز اتو، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، مبلمان، کمد و صندلی راحت، حمام اختصاصی و ... می باشد.

اتاق های هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه

رستوران های این هتل بهترین منوهای غذایی از اروپا، آسیا، روسیه و .. داشته و همینطور غذاهای رژیمی نیز سرو می کنند. پیشنهاد ما به شما برای صرف غذا در هتل، رستوران طبقه آخر هتل است. علاوه بر صرف غذاهای لذیذ، از منظره نیز میتوانید لذت ببرید. در کنار این رستوران، یک استخر سرپوشیده آب گرم به همراه مربی های شنا قرار دارد. همینطور از دیگر امکانات رفاهی این هتل میتوان به سالن بدنسازی، حمام بخار، ماساژ سونای فنلادی و ... می باشد.  

 رستوران ها و امکانات رفاهی هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه

دسترسی های نزدیک به هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه

از هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه تا مراکز خرید، مرکز شهر و ایستگاه مترو ده دقیقه راه است. میدان سرخ، تئاتر بولشوی و پارک سوکولنیکی نیز بسیار نزدیک به هتل قرار دارند. علاوه بر این، از هتل هالیدی این سوکولنیکی مسکو روسیه تا فرودگاه بین المللی، 45 کیلومتر راه است.