هتل هاليدي اين دبي : در خیابان پر رفت و آمد شیخ زائد، و در فاصله پنج دقیقه ای تا دبی مال هتل هالیدی این دبی با امکانات مدرن قرار دارد. این هتل که پارکینگ و اینترنت خود را بدون هیچ هزینه ای در اختیار میهمانان قرار میدهد، میتواند میزبان میهمانی ها و نشست های مهم شما باشد. کارکنان هتل رفتاری گرم داشته و با زبان های چینی، فیلیپینی، تایلندی، پرتغالی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، عربی با شما صحبت میکنند.

اتاق های هتل هاليدي اين دبي :

اتاق ها به صورت اتاق های خانواده و مخصوص معلولین دسته بندی شده و باید به این مورد توجه کنید که کشیدن سیگار در همه جای هتل ممنوع بوده و تنها میتوانید از مکان مشخص شده برای کشیدن سیگار استفاده کنید. دکوراسیون اتاق ها به صورت سنتی عربی بوده و عایق صدا هستند.

اتاق های هتل هاليدي اين دبي

رستوران های هتل هاليدي اين دبي :

شما میتوانیند از غذاهای تایلندی گرفته تا هندی و عربی را در سه رستوران این هتل میل کنید. و البته علاقه مندان به ورزش میتوانند از بار ورزشی برای مشاهده ورزش های زنده و مورد علاقه خود استفاده کنند. صبحانه را میتوانید در اتاق میل کنید.

رستوران های هتل هاليدي اين دبي

امکانات تفریحی هتل هاليدي اين دبي :

سرگرمی های شبانه هتل از موردهای محبوب گردشگران تور دبی است. همچنین وجود استخر روی پشت بام به علاوه سالن ورزشی،سونا و تراس از ویژگی های منحصر بفرد این هتل است.

امکانات تفریحی هتل هاليدي اين دبي

آدرس هتل هاليدي اين دبي :

Sheikh Zayed Road, Al Barsha, near Mall of the Emirates, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates