هتل هالیدی این تفلیس گرجستان : یکی از ویژگی های خوب هتل هالیدن این تفلیس گرجستان شبانه روزی بودن پذیرش میهمانان و کارکنان مجرب و آموزش دیده اش است. همینطور امکان آوردن حیوانات خانگی که معظلی برای بعضی از توریست ها و گردشگران بوده. هتل هالیدی این تفلیس گرجستان سالن کنفرانس بزرگی به همراه امکانات مورد نیاز و یا اتاق کار به همراه کامپیوتر برای تجار آماده میکند. همینطور برای راحت تر شدن کار توریست ها و و گردشگران تور گرجستان یک صرافی و فروشگاه هدایی و سوغاتی نیز ارائه میدهد. خدمات خشکشویی، نگهداری از کودکان، پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان از دیگر خدمات این هتل هستند. همچنین با اقامت در این هتل میتوانید نزدیک به رودخانه کرا، صومعه جی واری، سفارتخانه، قلعه زیبا و تاریخی ناریکالا، خانه اپرا و فرودگاه بین المللی تفلیس باشید.

هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

اتاق های هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

در این هتل 21 طبقه ای انواع اتاق های خانوادگی، معمولی، اختصاصی، بیزنس و اتاق های اگزکیوتیو ارائه میشود. توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان میتوانند با توجه به نیازهای خود اتاق مورد نظر خود همراه با امکاناتی که میخواهند را انتخاب کنند که این یک ویژگی بسیار خوب است. ویژگی مشترک تمام اتاق، تمام شیشه ای و عایق صدا بودن آنهاست. از اتاق های این هتل میتوانید تمام شهر تفلیس را زیر پای خود احساس کنید. همینطور از دیگر امکانات مشترک این اتاق ها میتوان به نشیمن جدا و بزرگ، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، حمام احتصاصی به همراه تمام لوازم آرایشی و بعداشتی، مینی بار یا یخچال، چای ساز و قهوه ساز، لپتاپ، بطری آب، تخت نوزاد، میزکار به همراه روزنامه، خط تلفن مستقیم، تراس، صندوق امانات و خدمات شبانه روزی میباشد. کف پوش تمام اتاق ها چوبی هستند.

اتاق های هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

امکانات تفریحی و رستوان های هتل هالیدی این تفلیس گرجستان

رستوران آلاکارت هتل هالیدی این، منویی از هر آنچه که میخواهید داشته و غذاهای محلی بسیار خوبی دارد. در کنار این منو نوشدنی های گرم و سرد خوبی هم در قسمت بار خود برای میهمانان سرو میکند. رستوران این هتل به قدری خوب هست که از غذا خوردن بیرون هتل بی نیاز باشید. این رستوران وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام درهر ساعتی که بخواهید سرو میکند. ماساژهای هتل هالیدی این تفلیس حرف ندارد بهتر است بعد از یک روز شلوغ و در جاذبه های گردشگری این شهر خود را به دستان ماساژورهای هتل سپرده و یا در کنار استخر حمان آفتاب گرفته و استراحت کنید.