هتل هالیدی این تفلیس : هتل چهار ستاره بسیار خوب هالیدی این تفلیس، به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و خدمات خود را ارائه میدهد. کارکنان هتل هالیدی این تفلیس مسلط به زبان های انگلیسی و روسی بوده و رفتار کاملا مناسبی با میهمانان خود دارند. یکی از ویژگی های بسیار خوب هتل هالیدی این تفلیس پارکینگ اختصاصی و اینترنت بی سیم پر سرعتی است که آنها را به صورت رایگان در اختیاد میهمانان قرار داده. همچنین شما میتوانید از هتل درخواست نوت بوک و لپتاپ، برای چک کردن ایمیل ها و یا انجام کارهای روزمره کنید. علاوه بر این بسیاری از خدمات هتل هالیدی این تفلیس شبانه روزی هستند، از جمله اتوشویی و خشک شویی، پذیرش، ترنسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز و یک صرافی که در طول سفر به مشکل برنخورید.

هتل هالیدی این تفلیس

اتاقهای هتل هالیدی این تفلیس

اتاق های این هتل به طور کامل عایق صدا بوده و اجازه نمیدهد صدایی مزاحم شما در زمان استراحت شود. همینطور سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسبی دارند. همه پنجره های اتاق های هتل هالیدی این تفلیس دوجداره بوده و فضای بزرگ اتاق ها باعث میشود تا به صورت کامل احساس راحتی کنید. داخل اتاق ها امکاناتی مثل اینترنت رایگان، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون بزرگ، حمام مجهز و ... میباشد.

اتاقهای هتل هالیدی این تفلیس

رستوران های و امکانات تفریحی هتل هالیدی این تفلیس

رستوران های بین المللی هتل هالیدی این تفلیس انواع و اقسام غذاهای باکیفیت بین المللی را برای شما سرو کرده و شبانه روزی خدمات میدهد. از امکانات  خدمات تفریحی که هتل هالیدی این تفلیس برای میهمانان خود ارائه داده، استخر روباز مناسب برای تمامی فصل ها، سالن اسپا و ماساژ، باغ بزرگ و سرسبز برای پیاده روی و استراحت، سالن مجهز بدنسازی و صندلی های مخصوص حمام آفتاب میباشند که هتل هالیدی این تفلیس برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه داده.