هتل هارد راک Hard Rock جزیره بالی

هتل 4 ستاره هارد راک در زمینی به وسعت 3 هکتار در ساحل منطقه کوتا Kuta بنا شده است. دکور هتل از فرهنگ Rock & Roll الهام گرفته و دیوارها با تصاویر، خاطرات و شمایلی آراسته شده اند که بیانگر موسیقی، هنر و مد هستند. این هتل با دارا بودن استخر، سالن اسپا، دیوار صخره نوردی و ... مهمانان خود را قادر می سازد که از تمام لحظات اقامت خود در این هتل، لذت ببرند.

سرویس های هتل هارد راک بالی

 دارای 418 اتاق و سوئیت – ساحل - استخر فضای باز – سالن اسپا – باشگاه – سونا – جکوزی - بیلیارد – تنیس روی میز – کارائوکه - کلوپ کودکان -Wifi  رایگان داخل– امکانات مختص افراد کم توان – پارکینگ رایگان – امکان کرایه خودرو - ترانسپورت فرودگاهی – اتاق جلسه –  تالار ضیافت - خدمات ارزی – فروشگاه اقلام کادویی - خدمات خشکشویی و لباسشویی – خدمات اتاق– کارکنان و خدمه چند زبانه – پرستار و خدمات کودک و ...

هتل هارد راک در منطقه Kuta و در قلب مرکز تفریحات و خرید بالی واقع شده است. این هتل از فرودگاه انگورا رایی 10 دقیقه فاصله دارد.

اتاق ها و سوئیت های جادار هتل هارد راک، با طراحی خاص خود از امکاناتی نظیر: تلویزیون، دستگاه CD player، مینی بار، قهوه/چایی ساز، سشوآر، گاو صندوق، اینترنت و ... برخوردارند.

در هتل هارد راک تفریحات و سرگرمی های مختلفی مهیا است. مهمانان هتل می توانند مهارت و نیروی خود را محک زده و از دیوار 5 متری صخره نوردی بالا بروند. نگران نباشید، مربیان آموزش دیده برای این صعود در کنار شما خواهند بود. استخر شنای این هتل نیز که یکی از بزرگترین استخرها در نوع خود می باشد، دارای ساحل شنی بوده و امکان آفتاب گرفتن، شنا کردن و یا بازی والیبال در محوطه آن وجود دارد.

در رستوران های هتل هارد راک، انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و غربی، برای انواع ذائقه ها فراهم می باشد.

آدرس هتل: جالان پانتا، بنجار پاند، کوتا، بالی، اندونزی

سفرتان لذت بخش و مهیج ...