هتل نیککو جاکارتا : یکی از هتل های بسیار لوکس و زیبا با پنج ستاره در کشور اندونزی، شهر جاکارتا است. هتل نیککو جاکارتا یکی از هتل هاییست که روی صخره چهل متری با منظره ای بی نظیر از طبیعت و اقیانوس هند بنا شده. این هتل 5ستاره امکانات بسیار لوکس و مدرنی از جمله سالن بزرگ برای برگزاری مراسم ها و جلسات شما، خدمات خشکشویی و لباسشویی و ... را به شما ارائه میدهد.

اتاق های هتل نیککو جاکارتا

همه اتاق های این هتل به امکانات لوکس و منحصر بفرد مجهز هستند. اتاقها و سوئیت های هتل نیککو جاکارتا جلوه ای بسیار زیبا از بالکن رو به اقیانوس هند و طبیعتی زیبا دارد. امکانات داخلی اتاق ها شامل حمام و سرویس بهداشتی لوکس و مجهز، تلوزیون ماهواره ای بزرگ، چای ساز و قهوه ساز، تهویه هوا و اینترنت سرعت بالا البته با هزینه میباشد.

اتاق های هتل نیککو جاکارتا

امکانات تفریحی و رستوران های هتل نیککو جاکارتا

رستوران های بین المللی زیادی با کیفیت خوب در هتل نیککو جاکارتا هستند. از جمله رستوران بین المللی Benkay Japanese که انواع غذاهای ژاپنی را برای شما سرو میکنند، همینطور رستوران بین المللی The Shore با غذاهایی از آب های اقیانوس هند، رستوران Brasserie Des Celebrites‏ ‏ برای سرو صبحانه و شام و بسایری از رستوران های دیگر که انواع اقسام غذاهای اروپایی و آسیایی را برای همه نوع از توریست های تور اندونزی سرو میکنند. از امکانات تفریحی و سرگرم کننده هتل نیککو جاکارتا میتوان به شنا در استخر روباز بزرگ هتل، مرکز آبگرم که خاصیت درمانی بسیار دارد و همینطور ماساژهای حرفه ای را نام برد.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل نیککو جاکارتا

آدرس هتل نیککو جاکارتا

JL. Raya Nusa Dua Selatan, PO Box 18, Nusa Dua, Bali