هتل نیو کوپالا تفلیس : هتل چهار ستاره نیو کوپالا تفلیس، هتلی کاملا مناسب برای دسترسی نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی و همینطور جاذبه های گردشگری می باشد. کارکنان و پرسنل هتل به زبان های انگلیسی و روسی کاملا مسلط بوده و امکانات و خدماتی که به توریست ها و گردشگران تور گرجستان میدهد شامل اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، صرافی و ... می باشند.

هتل نیو کوپالا تفلیس

اتاق های هتل نیو کوپالا تفلیس

هتل نیو کوپالا تفلیس به طور کلی دارای ده اتاق و سوئیت تمیز و مجهز بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی

کف تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل فرش شده هستند و همینطور به سبک کلاسیک دکور و تزئین شده اند. برای هرکدام از اتاق ها و سوئیت های هتل نیو کوپالا تفلیس امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز و ... برای توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان فراهم شده اند.

اتاق های هتل نیو کوپالا تفلیس

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل نیو کوپالا تفلیس

هتل نیو کوپالا، یک رستوران و کافه بار دارد. در رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، گرجی، اروپایی و ... در تراس و یا سالن سرو می شوند. همینطور توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان میتوانند نوشیدنی های مختلف گرم و سرد را در کافه بار و یا تراس میل کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل نیو کوپالا تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل نیو کوپالا تفلیس

از این هتل چهار ستاره تا ایستگاه آولاباری دویست متر فاصله است. خیابان روستاولی و میدان فریدام نیز در فاصله دو کیلومتری از هتل نیو کوپالا تفلیس قرار دارند.