هتل نیتسا تفلیس : هتل سه ستاره نیتسا با توجه به استقبال و امتیاز توریست ها و گردشگران تور گرجستان یکی از بهترین هتل های شهر بوده که با ایستگاه متروی ایستانی نیز پنج دقیقه فاصله دارد. این هتل هزینه مقرون به صرفه و بسیار خوبی داشته و امکانات و خدمات مناسبی ارائه میدهد. خدمه هتل از میهمانان به صورت شبانه روزی پذیرایی کرده و به زبان های انگلیسی، آذربایجانی، روسی، ترکی و گرجی مسلط هستند. در هتل نیتسا تفلیس خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، روزنامه رایگان در لابی، صرافی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش 24 ساعته، آب آشامیدنی رایگان، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، و ... به میهمانان ارائه می شوند.

هتل نیتسا تفلیس

اتاق های هتل نیتسا تفلیس

هتل نیتسا تفلیس در مجموع دوازده اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های خانوادگی

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل نیتسا تفلیس پاک و بدون سیگار بوده و عایق صدا هستند. امکاناتی که در اتاق ها به صورت مشترک وجود دارند شامل تراس، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، خدمات خانه داری، جای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل نیتسا تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل نیتسا تفلیس

امکانات رفاهی فراهم شده در هتل نیتسا شامل سالن ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، زمین بازی مخصوص کودکان، سونا و جکوزی، باربیکیو، سولاریوم، بیلیارد، سالن بدنسازی، حمام ترکی، حمام بخار و ... می باشند. میهمانان و توریست های تور لحظه اخری گرجستان نوشیدنی ها را میتوانند در کافه بار هتل میل کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل نیتسا تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل نیتسا تفلیس

هتل نیتسا سه ستاره از  ایستگاه اتوبوس صد متر و از ایستگاه قطار تفلیس پانصد متر فاصله دارد. فاصله بین هتل نیتسا تا فرودگاه بین المللی سیزده دقیقه درایو است.