هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور : این هتل چهار ستاره در کوالالامپور مالزی فاصبه بسیار کمی تا برجهای دوقلو مالزی و مرکز خرید بوکیت دارد. شما میتوانید با استفاده از یک شاتل رایگان از هتل تا نمایشگاه کی ال سی سی و مرکز خرید پاویلیون و محله چینی ها یا پارک مرلیون مالزی رفت آمد کنید. خدمات شبانه روزی به 180 اتاق، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان و خدمات و امکانات برای افراد معلول و مسن ارائه میدهد.

اتاق های هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور

اتاق ها و سوئیت های هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور بر اساس استانداردها و با طراحی مدرن و کلاسیک دکور شده اند. شما از پنجره های این اتاق ها کاملا مشرف به شهر بوده  و منظره ای زیبا از کوالالامپور را میتوانید ببینید که همین مورد علاقه بسیاری از توریست های تور کوالالامپور است. کلیه اتاق ها و سوئیت های هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور مجهز به سیستم تهویه هوا، یخچال و یا آشپزخانه، تخت و مبلمان راحت میباشد.

اتاق های هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور

امکانات تفریحی و رستورانهای هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور

امکانات تفریحی هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور بسیار زیاد و سرگرم کننده است. شما میتوانید در استخر روباز هتل شنا کرده و لذت ببرید یا کنار استخر حمام آفتاب بگیرید، ماساژورهای هتل را فراموش نکنید! بعد از یک خرید و یا پیاده روی روزانه خود را بدست ماساژورهای حرفه ای هتل بسپارید. رستوران بین المللی Nomad Bistro برای شما انواع و اقسام غذاهای خاومیانه و غربی را برای شما کنار استخر سرو میکند.

امکانات تفریحی و رستورانهای هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور

آدرس هتل نوماد سوکاسا کوالالامپور

1170 BroadwayNew YorkNY10001United States of America