هتل نوسا دوآ Nusa Dua جزیره بالی

این هتل 5 ستاره لوکس و زیبا، با طراحی مشابه قصر بالی، میان باغ های گرمسیری قرار گرفته و از دیرباز میزبان و پذیرای مقامات عالی کشورهای مختلف بوده است. در این هتل می توانید داخل سالن مجهز اسپا به آرامش برسید و یا از زمین تنیس، ساحل اختصاصی، باشگاه ورزشی و سایر امکانات تفریحی و ورزشی هتل لذت ببرید.

 

سرویس های هتل نوسا دوآ

 دارای 382 اتاق و سوئیت – ساحل اختصاصی – 3 استخر فضای باز - سالن اسپا – باشگاه و سالن ورزشی – سونا – استخر آب سرد - Wifi  رایگان داخل فضاهای عمومی هتل و ساحل – زمین تنیس و اسکوآش – کلاس آموزشی غواصی و ایروبیک داخل آب رایگان (در برخی از روزهای هفته)- ترانسفر فرودگاهی - دسترسی برای ویلچیر و اتاق طراحی شده برای افراد کم توان– تالارهای ضیافت – پارکینگ رایگان – اتاق جلسه – امکان کرایه دوچرخه - بوفه بین المللی صبحانه رایگان- خدمات خشکشویی و لباسشویی – لباسشویی سلف سرویس – خدمات اتاق – کارکنان و خدمه چند زبانه – پرستار کودکان – تفریحات کودکان و ...

 

هتل نوسا دوآ در بخش جنوبی جزیره بالی قرار گرفته و 15 دقیقه تا فرودگاه بین المللی انگورا رایی فاصله داشته و دسترسی آسانی به اکثر مراکز تفریحی و نقاط سیاحتی جزیره دارد.

 

انواع مختلف اتاق ها و سوئیت های مجلل هتل نوسا دوآ دارای امکانات رفاهی مناسب از قبیل تلویزیون، گاو صندوق، حمام های آرام بخش، چایی ساز و ... می باشند. تراس یا بالکن اتاق ها با چشم انداز رو به دریا، برکه یا جنگل، مناظر بدیعی را به ارمغان می آورند. همچنین در سوئیت های دو طبقه، مجهز به راه ماشین رو و استخر اختصاصی، اقامت دلنشینی در انتظار مهمانان است.

مجموعه اسپای هتل نوسا دوآ، در محیطی آرام بخش و با امکاناتی نظیر استخرهای پلانژ، سونای معطر، اتاق بخار، استخر آب سرد، اتاق های ماساژ انفرادی و ... روزانه از ساعت 6 صبح الی 10 شب پذیرای مسافران هتل می باشد.

تمامی رستوران های هتل نوسا دوآ با انواع غذاهای بین المللی، جزو برترین رستوران های جزیره بالی به حساب می آیند. می خواهید از غذاهای سنتی بالی در رستوران راجا لذت ببرید و یا شام و نوشیدنی دلچسبی در رستوران ساحلی داشته باشید، انتخاب با شماست. سایر رستوران های هتل را نیز فراموش نکنید.

آدرس هتل: کاواسان پاری ویسیت، نوسا دوآ شمالی، بالی، اندونزی

 

سفرتان به سلامت و خوشی  ...