هتل نورک رزیدنس ایروان : یکی از هتل هایی که برای توریست ها و گردشگران ایرانی تور ارمنستان بسیار مناسب میباشد، هتل نورک رزیدنس ایروان کارکنان ایرانی داشته که همگی به زبان فارسی مسلط هستند. البته به جز زبان فارسی به چند زبان دیگر مثل انگلیسی، روسی و ارمنی نیز صحبت میکنند. خیلی خوب است که در کشور خارجی هتلی با زبان شما وحود داشته باشد. از هتل هب سمت جاذبه های گردشگری فاصله بسیار کمی وجود داشته و فرودگاه بین المللی در بیست دقیقه ای هتل نورک رزیدنس ایروان قرار دارد. هتل نورک رزیدنس ایروان خدمات ترنسفر به مرکز شهر داشته که برای هر نفر 2بار ارائه میدهد. این هتل امکانات خوبی نیز مثل اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات اتوشویی و لباس شویی، پذیرش شبانه روزی، کرایه ماشین، سالن کنفرانس و کافی نت میباشد.

هتل نورک رزیدنس ایروان

اتاق های هتل نورک رزیدنس ایروان

اتاقهای این هتل کاملا با سلیقه ایرانی ها طراحی و دکور شده و هرکدام از آنها تراس دارند. این هتل نوساز دارای امکانات خوبی مثل، اینترنت، تلوزیون ماهواره ای، مینی بار، صندوق امانات، حمام های لوکس و مجهزف خط تلفن، اتو و سیستم تهویه هوا و ... میباشد.

اتاق های هتل نورک رزیدنس ایروان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان

صبحانه های هتل ساعت 8:30 صبح سرو شده که شامل غذاهای ایرانی و ارمنی میشود. رستوران های هتل انواع غذاهای ایرانی را با گوشت حلال برای میهمانان سرو میکند. کافه ها نیز انواع و اقسام نوشیدنی ها، کوکتل ها و کیک ها را آماده میکند. امکانات تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان شامل استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و ... میباشد.