هتل نسیما رویال دبی : هتل نسیما رویال یا همان رادسیون رویال سابق، در خیابان شیخ زاید، مرکز شهر دبی قرار داشته و نزدیک به پارک قرار دارد. این هتل خدمات و امکانات بهتر و بروزتری به میهمانان خود ارائه میدهد تا میهمانان و توریست های تور دبی اقامتی راحت و در رفاه را در هتل نسیما رویال دبی داشته باشند. کارکنان این هتل پنج ستاره چنند زبانه بوده و به صورت 24 ساعته میهمان پذیرش میکنند. از خدمات این هتل میتوان ترنسفر فرودگاهی رایگان، تاکسی سرویس، سالن ملاقات، سالن کنفرانس، سالن پذیرایی، خدمات نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات،  خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ اختصاصی و اینترنت بی سیم رایگان را نام برد.

هتل نسیما رویال دبی

اتاق های هتل نسیما رویال دبی

هتل پنج ستاره هتل نسیما رویال اتاق هایی با امکانات و خدمات مدرن و بروز برای میهمانان خود ارائه میدهد. هر 471 اتاق و سوئیت مختلف اسن هتل مجهز بوده و دارای امکاناتی مثل بیدارباش، مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلوزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، اجاره فیلم، قهوه ساز و چای ساز، نظافت روزانه، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، لوازم آرایی و بهداشتی رایگان، میز کار، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اینترنت بی سیم رایگان میباشد.

اتاق های هتل نسیما رویال دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل نسیما رویال دبی

رستوران های هتل نسیما رویال دبی منویی کامل از غذاهای آسیایی و بین المللی داشته و شما را از نیاز به رستوران ها و غذاهای بیرون از هتل بی نیاز میکند. در این هتل پنج ستاره امکانات مناسبی برای سرگرمی و تفریح توریست ها و گردشگران تور دبی در نظر گرفته شده مثل استخر بزگرسالان روی تراس با ویوی ساحل جمیرا، استخر مخصوص کودکان، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، مرکز آبگرم و باشگاه بدنسازی.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل نسیما رویال دبی

دسترسی های نزدیک به هتل نسیما رویال دبی

این هتل پنج ستاره نسیما رویال با قرار داشتن در خیابان شیخ زاید، دسترسی های بسیار خوبی به مراکز خرید معروف دبی مثل دبی مال، مرکز تجارت جهانی، مرکز خرید ال هانا، برج العرب و مراکز و نمایشگاهای بین المللی مثل برج  های امارات، نماشگاه و کنفرانس های امارت و مرکز مالی نیز در نزدیکی هتل نسیما رویال دبی برگزار میشوند. ساحل جمیرا نیز در چند قدمی و فرودگاه بین المللی دبی نیز در پانزده دقیقه ای هتل میباشد.