هتل نبات پالاس مسکو روسیه : هتل سه ستاره نبات پالاس، یکی از هتل هایی است که با اقامت در آن احساس راحتی کرده و از امکانات خوبی برخوردار خواهید بود. خدمه هتل نبات پالاس مسکو روسیه به زبان های روسی و انگلیسی مسلط هستند و سعی بر این دارند تا با ارائه بهترین خدمات از جمله پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، میهمانان خود را بار دیگر به سمت خود روانه کنند. یکی از مزیت های این هتل قرار داشتن در منطقه تجاری بوده، افرادی که برای انجام کارهای تجاری و این چنین به مسکو سفر کرده اند میتوانند با اقامت در این هتل به تمام مراکزی که می خواهند دسترسی داشته باشند. همینطور برای آن ها در هتل اتاق های جلسه و کنفرانس تعلق میگیرد. برای افراد سیگاری نیز، مکان های مخصوص در نظر گرفته شده و خدماتی مثل اینترنت و پارکینگ به صورت رایگان در سراسر هتل ارائه می شود. اگر وسیله ای با ارزش و یا مقدار زیادی پول نقد به همراه خود دارید و نگران حفظ کردن آن هستید، میتوانید با خیال راحت آنها را به دست صندوق امانات هتل نبات پالاس مسکو روسیه بسپارید. و یا اگر لباس هایتان برای جلسه و یا میهمانی های شبانه اتوکشیده و تمیز نیست، میتوانید از خدمات خشکشویی و اتوشویی هتل استفاده کنید. همینطور دیگر لازم نیست برای خرید هدایا و سوغاتی از فروشگاه های بیرون استفاده کنید، هتل نبات پالاس مسکو روسیه دارای فروشگاه داخلی می باشد. علاوه بر اینها با پرداخت مبلغی اضافه میتوانید آپشن رفت و برگشت به هتل و فرودگاه را داشته باشید، و یا خیلی راحت و سریع از صرافی هتل برای تبدیل ارز خود استفاده کنید.

هتل نبات پالاس مسکو روسیه

اتاق های هتل نبات پالاس مسکو روسیه

هتل نبات پالاس مسکو روسیه طراحی دکوراسیون فوق العاده ای برای اتاق های خود داشته و آن ها را به همراه مبل های قدیمی به سبک ایتالیایی زیباتر کرده است. اتاق ها و سوئیت های این هتل راحت ترین اقامت را برای توریست ها و گردشگران تور روسیه دارد. هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره دارای امکانات پنکه، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون، کمد و ... بوده و به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • پریمیوم سوئیت با مساحت ۲۶ مترمربع
  • اتاق های دولوکس با مساحت ۲۵ مترمربع
  • اتاق های عروس و داماد
  • اتاق های سوپریر
  • سوئیت پرزیدنشیال با مساحت ۳۲ مترمربع

اتاق های هتل نبات پالاس مسکو روسیه

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل نبات پالاس مسکو روسیه

انواع غذاهای ترکی، قفقازی، عربی، روسی، اروپایی و بین المللی در رستوران های خوب این هتل برای میهمانان تور روسیه سرو می شود. همینطور داخل کافی شاپ های هتل، خوشمزه ترین عصرانه ها و مفصل ترین صبحانه ها در انتظار شماست. اگر حوصله تان در هتل سر رفته باشد، امکانات خوب و مناسبی داخل هتل هست که میتوانید با استفاده از آنها خود را سرگرم کنید، مثل استخر سرپوشیده به همراه انواع ورزش های آبی، اتاق بازی برای کودکانتان، میز بیلیارد، سونا و جکوزی، آبگرم و اتاق بخار.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل نبات پالاس مسکو روسیه

دسترسی های نزدیک به هتل نبات پالاس مسکو روسیه

هتل نبات پالاس مسکو روسیه در روستای ووا وودینو، حدود بیست کیلومتری جنوب شهر مسکو قرار داشته و موقعیت مکانی بسیار خوبی برای گشت و گذار و تفریح دارد. همینطور فرودگاه بین المللی در هفت کیلومتری آن قرار دارد.