هتل ناکا پوکت تایلند : هتل ناکا یکی از بهترین هتل های تایلند بوده که دارای ساحل اختصاصی و اتاق ها و ویلاهای لوکس و فوق العاده است. این هتل با امکاناتی که در اتاق ها و ویلاهای خود ارائه میدهد، اقامتی آرام، رویایی و لوکس را برای توریست های تور تایلند رقم میزند. خدمه هتل ناکا به دو زبان انگلیسی و تایلندی صحبت کرده و به صورت شبانه روزی پذیرش می کنند. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در تمام مکان های عمومی و ویلاها ارائه می شود. همچنین پارکینگ، سال کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، نگهداری از کودکان، خدمات برای معلولین، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اتاق های سیگار و ترانسفر فرودگاهی از دیگر خدمات این هتل هستند.

هتل ناکا پوکت تایلند

اتاق های هتل ناکا پوکت تایلند

این هتل چهار ستاره در مجموع هشتاد اتاق داشته که به هشت دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • اتاق های رو به ساحل
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص مهمان
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های ویژه عروس و داماد
  • سوئیت های دولوکس

تمام این هشتاد اتاق لوکس، بسیار زیبا و ظریف دکور شده و بسیاری از آن ها به شکل ویلا به همراه تراس های اختصاصی و استخر بیرونی هستند. هرکدام از این اتاق ها و ویلاهای هتل ناکا پوکت تایلند، از خدماتی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، گاوصندوق، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت رایگان، مبلمان، میز مطالعه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، آشپزخانه، خدمات خانه داری، چای ساز و قهوه ساز و ... برخوردار بوده و با سرویس دهی شبانه روزی که ارائه میدهد، اقامت بسیار خوب و رویایی را برای توریست های تور تایلند رقم می زند.

اتاق های هتل ناکا پوکت تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ناکا پوکت تایلند

هتل ناکا در رستوران ویوا خود انواع و اقسام غذاهای محلی، اروپایی و بین المللی را برای میهمانان خود سرو کرده و به صورت شبانه روزی سرویس میدهد. در قسمت ساحلی این هتل تخت و صندلی های آفتاب گیر قرار داشته و انواع نوشیدنی ها برای میهمانان تور تایلند سرو می شود. انواع سرگرمی ها و تفریحات آبی در این هتل چهار ستاره فراهم شده مثل استخر روباز، سالن اسپا و ماساژ، سولاریوم، سالن بازی برای کودکان، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، انواع ورزش های آبی، اتاق بخار و ... .

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ناکا پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل ناکا پوکت تایلند

این هتل پنج ستاره لوکس و مدرن، از ساحل پاتونگ و مرکز شهر پوکت، تنها ده دقیقه فاصله دارد. همینطور فرودگاه بین المللی نیز در فاصله چهل دقیقه ای از هتل ناکا پوکت می باشد.