هتل ناندا استانبول : در مرکز شهر استانبول، درکنار مسجد سلطان احمد، قصر توپکاپی و بازار بزرگ این شهر، هتل چهار ستاره ناندا در منطقه لاللی قرار گرفته که به خاطر امکانات و خدمات بسیار خوب خود، به یکی از هتلهای مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور استانبول تبدیل شده. از طرف دیگر، این هتل برای تجار و افرادی که برای تجارت به این شهر سفر میکنند بسیار مفید بوده، چرا که به مراکز تجاری خوبی مثل خیابان استقلال، نیشان تاشی، عثمان و ... بسیار نزدیک است. پذیرش و رزرو این هتل به صورت 24 ساعته انجام میشود. همینطور امکانات و خدمات بسیار خوبی که این هتل برای میهمانان خود ارائه میدهد شامل پارکینگ و اینترنت رایگان در لابی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، سالن جلسات و همایش، سالن مراسمات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترنسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس و .. میباشد.

هتل ناندا استانبول

اتاق های هتل ناندا استانبول

هتل ناندا، 56 اتاق داشته که همگی استاندارد بوده و بسیار مجلل و مدرن طراحی و دکور شده اند. هر کدام از اتاق ها دارای امکانات بسیار خوبی مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت وایرلس رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نشیمن و نظافت روزانه میباشند. جشم انداز اتاق ها به سمت دریای سیاه است.

اتاق های هتل ناندا استانبول

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ناندا استانبول

امکانات سرگرم کننده هتل ناندا استانبول سونا و جکوزی، استخر، حمام ترکی، سالن بخار و سالن ورزشی است. در رستوران های این هتل چهار ستاره میتوانید انواع غذاهای خومشزه گرجی و بین المللی را به همراه انواع نوشیدنی ها میل کنید. همینطور صبحانه های هتل ناندا استانبول به صورت بوفه و سلف سرو میشود.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ناندا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل ناندا استانبول

اگر میخواهید در بهترین موقعیت مکانی از استانبول اقامت داشته باشید، هتل ناندا استانبول، مرکز شهر استانبول قرار داشته و به بسیاری از جاذبه های گردشگری، وسایل حمل و نقل و .. دسترسی بسیار خوبی دارد. شما میتوانید با ده دقیقه پیاده روی از این هتل به بازار بزرگ استانبول برسید. همینطور فرودگاهی بین المللی در و ایستگاه متروی آکسارای به ترتیب در نوزده کیلومتری و ششصد متری از هتل قرار دارند. برای رسیدن به میدان تکسیم نیز میتوانید از تاکسی استفاده کرده و بیست دقیقه بعد به محل برسید.