هتل نارای بانکوک تایلند : هتل سه ستاره نارای، در یکی از بهترین موقعیت های مکانی از بانکوک قرار داشته و نزدیک ترین دسترسی ها را به سمت جاذبه های گردشگری، مراکز تجاری و تفریحی و ... دارد. هتل نارای بانکوک برای میهمانان و توریست های تور تایلند خود، خدماتی نظیر سالن آرایشی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، حمل و نگهداری چمدان ها و ... ارائه میدهند.

هتل نارای بانکوک تایلند

اتاق های هتل نارای بانکوک تایلند

هتل نارای بانکوک تایلند، به طور کلی دارای 472 اتاق و سوئیت می باشد که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • اتاق های مخصوص میهمانان
  • سوئیت ها

در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره امکاناتی نظیر سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان و ... برای راحتی توریست ها و گردشگران تور تایلند ارائه شده اند.

اتاق های هتل نارای بانکوک تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل نارای بانکوک تایلند

در رستوران های هتل نارای بانکوک، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، آسیایی، تایلندی و ایتالیایی برای میهمانان و توریست های تور تایلند سرو می شوند. در کافه هتل نیز نوشیدنی ها و غذهای سبک ارائه می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل سه ستاره میتوان به استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل نارای بانکوک تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل نارای بانکوک تایلند

این هتل سه ستاره از ایستگاه قطار هوایی چونگونسی و بزرگراه ده دقیقه فاصله دارد. از هتل نارای بانکوک تا سیام پاراگون دو کیلومتر، تا بازار پراتونوم سه کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی، 24 کیلومتر فاصله است.