هتل میم استانبول : هتل چهار ستاره میم، هتلی بسیار راحت و شیک در منطقه قدرتمند نیشان تاشی بوده که اطراف خود میدان تقسیم و قصر دولماباغچه را دارد. خدمه هتل میم استانبول مسلط به زبان های فرانسوی، آلمانی، انگلیسی، روسی و ایتالیایی بوده و امکانات و خدماتی نظیر سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، آسانسور، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، نگهداری از چمدان ها، سالن کنفرانس و همایشات، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی و ... برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول ارائه میدهند.

هتل میم استانبول

اتاق های هتل میم استانبول

هتل میم استانبول در مجموع 114 اتاق و سوئیت دارد. اتاق ها و سوئیت های هتل میم استانبول به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های کرنر
  • اتاق های کاکنت
  • اتاق های بیزنس
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت ها

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره بدون سیگار بوده و عایق صدا هستند. سرویس دهی به تمام اتاق ها و سوئیت های هتل میم استانبول به صورت شبانه روزی بوده و روزانه نظافت می شوند. از جمله امکاناتی که داخل اتاق ها ارائه شده اند میتوان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، امکن سرو صبحانه در اتاق، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل میم استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل میم استانبول

این هتل چهار ستاره یک رستوران و سه کافه دارد. رستوران گائودی هتل تا 120 نفر گنجایش داشته و با غذاهای سنتی ترکی و بین المللی از میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول پذیرایی می کند. کافه بارسا هتل میم به صورت شبانه روزی نوشیدنی و دسر سرو کرده و کافه تریس نیز در تراس بیرنی هتل نوشیدنی و اسنک آماده می کند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل شامل ماساژ، سونا و جکوزی، استخر، سالن بدنسازی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل میم استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل میم استانبول

هتل میم چهار ستاره در منطقه شیشلی قرار داشته و از مرکز شهر پنج کیلومتر فاصله دارد. همینطور فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول در فاصله هفده کیلومتری از هتل میم می باشد.