هتل میلان مسکو : هتل چهار ستاره میلان در مسکو، به خاطر معماری داخلی فوق العاده ای که داشته، بین توریست ها و گردشگران تورهای روسیه محبوب بوده و معمولا محل اقامت تجار و افراد بیزنس من است. با اینکه امکانات رفاهی کمی داشته و اما فضای داخلی آن با لوسترهای بسیار بزرگک و باشکوه روشن شده و همیشه صدای موسیقی زنده با پیانو در این هتل به گوش میرسد. از امکانات هتل میتوان به پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، اینترنت رایگان، سالن بیلیارد و ... اشاره کرد.

هتل میلان مسکو

اتاق های هتل میلان مسکو

اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره، بسیار بزرگ بوده و امکانات پیشرفته ای دارد. کارکنان مجرب هتل میلان، به تمام اتاق ها و سوئیت ها، به صورت شبانه روزی سرویس دهی کرده و داخل اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، میزمطالعه و میز آرایشی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، اینترنت رایگان، مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ...  میباشد.

اتاق های هتل میلان مسکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل میلان مسکو

رستوران های این هتل چهار ستاره انواع غذاهای روسی، بین المللی و مدیترانه ای را برای توریست ها و گردشگران تورهای روسیه آماده میکند. همچنین صبحانه ها آن بسیار کامل بوده و به صورت سلف است. یکی از امکانات خاصی که این هتل در اختیار میهمانان خود میگذارد، استعمال سیگار برگ به همراه بهترین نوشیدنی ها در سالن شیک و مجلل ویسکونتی است که شومینه باز داشته و فضای بسیار باکلاسی دارد. در هتل میلان مسکو میتوانید به صورت رایگان از باشگاه بدنسازی استفاده کرده و در کنار آن به تماشای برنامه های ورزشی تلویزیون پلاسما هتل بنشینید.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل میلان مسکو

دسترسی های نزدیک به هتل میلان مسکو

از هتل میلان تا فرودگاه بین المللی ونوکوف و همینطور فرودگاه بلین المللی شرمتیف، به ترتیب 27 کیلومتر و 43 کیلومتر راه است. خوشبختانه کسانی که در این هتل اقامت داشته باشند، یه بزرگ ترین مراکز تجاری و تفریحی مسکو دسترسی دارند. همینطور میتوان با استفاده از ایستگاه مترو، به جاذبه های توریستی و گردشگری از این شهر رسید.