هتل میروبل تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره میروبل تفلیس گرجستان تنها چند قدم با کلیسای جامع سامبا فاصله دارد. خدمه و کارکنان این هتل سه ستاره به زبان های روسی، لهستانی، گرجی، انگلیسی، آلمانی، چک و عربی مسلط بوده و از خدمات مدرن و بسیار خوبی که به میهمانان و توریست های تور گرجستان ارائه میدهند، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، میز تور، اینترنت بی سیم رایگان، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، خدمات برای افراد معلول و کم توان، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی، نظافت روزانه، آسانسور، ورود مجاز حیوانات، روزنامه رایگان در لابی و ... هستند.  

هتل میروبل تفلیس گرجستان

اتاق های هتل میروبل تفلیس گرجستان

هتل میروبل تفلیس گرجستان در مجموع دارای چهارده اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های سینگل
  • اتاق های خانواده
  • اتاق های تریپل با تراس
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های اداری
  • اتاق های دلوکس دبل
  • سوئیت های خانواده تراس دار

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل به صورت کلاسیک و همراه با رنگ های روشن دکور شده اند. از جمله امکاناتی داخل اتاق ها به توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه شده میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، میز مطالعه، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات بیدار باش، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، دیوار های عایق صدا، سرو صبحانه در اتاق ها و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل میروبل تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل میروبل تفلیس گرجستان

در رستوران های این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، گرجی، محلی، سنتی، آسیایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان سرو می شوند. صبحانه ها نیز به صورت بوفه ای و سلف سرویس ارائه می شوند. در کافه بار هتل انواع و اقسام نوشیدنی های مختلف گرم و سرد، الکلی و غیر الکلی آماده می شوند. از جمله امکانات رفاهی هتل میروبل تفلیس گرجستان، ماساژ، دوچرخه سواری، امکانات اسکی، کرایه دوچرخه، امکانات باربیکیو و ... هستند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل میروبل تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل میروبل تفلیس گرجستان

از این هتل سه ستاره تا ایستگاه مترو آولاباری پنج دقیقه و تا پل صلح دیدنی ده دقیقه فاصله است.