هتل میدان دبی : هتل پنج ستاره میدان دبی، ساختمان بسیار زیبایی، شبییه به موج در حال حرکت داشته و پنجره های شیشه ای آن سبز رنگ هستند. این هتل به داون تاون و شیخ زائد دسترسی بسیار خوبی داشته و از همین جهت توریست ها و گردشگران بسیاری از تور دبی، این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. از جمله خدمات بسیار خوبی که این هتل به میهمانان تور دبی ارائه میدهد میتوان به خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، خدمات برای افراد معلول، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات و ... اشاره کرد.

هتل میدان دبی

اتاق های هتل میدان دبی

هتل میدان دبی، به طور کلی 284 اتاق و سوئیت دارد. بعضی از این اتاق ها و سوئیت ها، آشپزخانه های کوچک به همراه ناهارخوری داشته و بعضی ها مینی بار دارند. تمام اقامتگاه های این هتل تراس اختصاصی به سمت زمین بازی دارند. طراحی و دکوراسیون اتاق ها بسیار شیک و مدرن بوده از رنگ های گرم در طراحی آنها استفاده شده است. اتاق و سوئیت های هتل میدان دبی نشیمن بزرگی داشته و از امکانات بسیار خوبی مثل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، میزمطالعه و ... دارند.  

اتاق های هتل میدان دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل میدان دبی

بهترین سالن های غذاخوری دبی را در این هتل میتوان پیدا کرد. هتل میدان، هفت تا از بهترین غذاخوری های سراسر دنیا را داشته، و اصلا یکی از دلایل اصلی کشش توریست ها و گردشگران تور دبی به این هتل، همین رستوران هاست. رستوران پرایم استیک هاوس این هتل، باکلاس ترین رستوران این هتل است. رستوران پرایم استیک شام را از هفت شب تا ساعت یازده برای میهمانان تور دبی سرو میکند. دیگر رستوران این هتل، رستوران شیبا، انواع و اقسام غذاهای آسیایی، از جمله چینی و ژاپنی داشته و از هفت شب تا یازده باز است. رستوران فراری اینترنشنال نیز در تراس خود که رو به زمین مسابقه ماشین سواری است، انواع و اقسام غذاهای بین المللی را سرو می کند. رستوران ترک نیز فضایی کلاسیک و خانوادگی داشته و انواع استیک ها، ساندویچ و سالادها را سرو میکند. میهمانان تور دبی با اقامت در این هتل از امکانات تفریحی بسیار خوبی از جمله زمین تنیس، زمین مسابقات، اسپا و ماساژ، استخر روباز روی پشت بام، زمین بازی گلف، زمین بازی برای کودکان و ... برخوردار هستند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل میدان دبی

دسترسی های نزدیک به هتل میدان دبی

هتل میدان پنج ستاره دبی از مرکز خرید دبی مال فقط ده دقیقه و از فرودگاه بین المللی این شهر بیست دقیقه فاصله دارد. همینطور هتل میدان دبی برای راحت شدن رفت و آمد توریست ها و گردشگران تور دبی به این مرکز خرید دبی مال و فرودگاه بین المللی، ترانسفر رایگان ارائه میدهد.