هتل میا کاسا ارمنستان : هتل سه ستاره میا کاسا در سال 2016 بازسازی شده و امکانات بیشتر و مدرن ترین به آن اضافه شده اند. این امکانات پیشرفته و لوکس شامل کرایه اتومبیل ترانسفر فروگاهی برا میهمانان تور ارمنستان، اینترنت بیسیم رایگان، کرایه دوچرخه، تورهای اسکی، اتاق جلسه و کنفرانس، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکدکان، اتاق های بدون سیگار، محیط های مخصوص استعمال سیگار، خشکشویی و اتوشویی، مینی مارکت، صندوق امانات و ... می باشند. همینطور خدمه هتل کاملا حرفه ای و آموزش دیده بوده و به زبان های فرانوسی، چینی، رومانیایی و انگلیسی مسلط هستند.

هتل میا کاسا ارمنستان

اتاق های هتل میا کاسا ارمنستان

هتل میا کاسا ارمنستان چندین اتاق بزرگ و دلباز داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته استاندارد
  • اتاق های دو تخته استاندارد
  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته سوپریور

هرکدام از این اتاق ها عایق صدا بوده و بسیار بزرگ هستند. انواع امکاناتی که در اتاق های این هتل به میهمانان ارائه می شوند میتوان سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، مینی بار، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینتنرت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل میا کاسا ارمنستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل میا کاسا ارمنستان

رستوران هتل میا کاسا برای میهمانان تور ارمنستان خود انواع غذاها و نوشیدنی های مختلف محلی و بین المللی را آماده کرده و همینطور صبحانه های بوفه ای و مفصلی دارد. این هتل سه ستاره برای کودکان شما نیز سالن بازی، با انواع بازی ها و کارتون فراهم کرده است. میهمانان نیز میتوانند در تراس هتل کمی استرحت کرده و از منظره لذت ببرند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل میا کاسا ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل میا کاسا ارمنستان

هتل میا کاسای سه ستاره از جاذبه های گردشگری مثل میدان ریپابلیک و خانه اپرا یک کیلومتر فاصله دارد.