هتل می فیر دبی : هتل می فیر سه ستاره، در یکی از بهترین منطقه های دبی، دیره قرار داشته و بسیار نزدیک به خیابان معروف الرقه می باشد. هتل می فیر انتخاب آن دسته از افراد است که برای کار تجاری و یا گشت و گذار و تفریح به دبی سفر کرده اند. این هتل سرویس ترانسفر درون شهری خود را برای ساحل و بازارها در اختیار میهمانان تور دبی قرار میدهد. همینطور اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل ارائه می شود. برای تجار سالن ها کنفرانس و جلسات، با بهترین امکانات فراهم شده. همینطور از دیگر امکانات بسیار خوب این هتل میتوان به پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پذیرش شبانه روزی، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، خدمات خانه داری، ساحل، صندوق امانات، خدمات خانه داری، نگهداری از کودکان و ... اشاره کرد.

هتل می فیر دبی

اتاق های هتل می فیر دبی

این هتل سه ستاره به طور کلی 131 اتاق و سوئیت داشته که از خدمات و سرویس دهی شبانه روزی برخوردار هستند. از جمله خدماتی که داخل این اتاق ها و سوئیت ها به صورت مشابه ارائه می شوند میتوان به حمام اختصاصی، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، حمام اختصاصی، تلفن، سیستم تهویه هوا، لوازم آرایشی و بهداشتی، اینترنت رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل می فیر دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل می فیر دبی

هتل می فیر دبی، چهار رستوران و کافه داشته که از انواع آن ها میتوان به رستوران ال مها با انواع غذاهای و نوشیدنی های گرم، رستوران جولینا روسی، رستوران انجومان با غذاهای هندی و نایت کلاب ال مورجاناه با انواع غذاهای سوریه ای اشاره کرد. این هتل سه ستاره با بهترین امکانات رفاهی از جمله استخر روباز روی پشت بام، سونا و جکوزی، صندلی های حمام آفتاب، ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی و ... برای میهمانان تور دبی تجهیز شده است.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل می فیر دبی

دسترسی های نزدیک به هتل می فیر دبی

این هتل چهار ستاره سیزده کیلومتر از مرکز شهر دبی فاصله داشته اما دسترسی های بسیار خوبی با تاکسی به مراکز خرید تجارت جهانی، دبی مال، سیتی سنتر دیره، بازار طلا، بازار ادویه و برج العرب دارد. نهر دبی و موزه هریتیج ویلج از مناطق تاریخی و دیدنی بوده که نزدیک به هتل هستند. از فرودگاه بین المللی تا هتل می فیر دبی تنها چهار کیلومتر فاصله است.