هتل موون پیک پوکت : هتل پنج ستاره موون پیک در سال 2010 افتتاح شده و یکی از هتل های پیشنهادی تور پوکت لست تورز است. این هتل در قسمت جنوب غربی تایلند قرار داشته و پرسنل آن به زبان های تایلندی و انگلیسی مسلط هستند. امکانات و خدماتی که کارکنان این هتل برای میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند ارائه میدهند شامل سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، محوطه مخصوص استعمال سیگار، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، روزنامه رایگان در لابی، اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند.

هتل موون پیک پوکت

اتاق های هتل موون پیک پوکت

هتل موون پیک پوکت به طور کلی دارای 205 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • سوئیت ها
  • سوئیت های دولوکس

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل موون پیک پوکت به سمت باغ و یا دریا چشم انداز داشته و به سبک تایلندی دکور شده اند. خدمه هتل به همه اتاق ها به صورت شبانه روزی سرویس دهی می کند. به استثنای خدمات ویژه ای که در هر اتاق و سوئیت ارائه شده، امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، گاوصندوق، نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... به صورت مشابه در همه اتاق ها و سوئیت ها قرار داده اند.

اتاق های هتل موون پیک پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل موون پیک پوکت

در رستوران این هتل پنج ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، تایلندی، محلی و ... به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می شوند. صبحانه های هتل موون پیک به صورت روزانه سرو شده و میهمانان تور لحظه آخری تایلند می توانند صبحانه را در اتاقشان میل کنند. امکانات سرگرم کننده بسیاری در این هتل پنج ستاره بوجود آمده تا میهمانان را سرگرم کنند مثل ماساژ و اسپا، بیلیارد، تنیس، سه استخر روباز و سرپوشیده، زمین بازی مخصوص کودکان، باغ، سالن ورزشی و ... .

امکانات رفاهی و رستوران های هتل موون پیک پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل موون پیک پوکت

از این هتل پنج ستاره تا ساحل پاتونگ و مرکز خرید جانگ سیلون پانزده دقیقه فاصله است. همینطور فرودگاه بین المللی نیز در فاصله سی کیلومتری از هتل موون پیک پوکت قرار دارد.