کشف ترکیب عجیب و غریب از فرهنگ های باستانی و تحولات مدرن در استانبول، با اقامت در هتل مون پیک در استانبول. ممکن سازید. هتل در منطقه کلیدی و تجاری شهر قرار دارد، و دسترسی خوبی به مراکز خرید و جاذبه های دیگر استانبول دارد. و فقط 30 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد. هتل با 249 اتاق و سوئیت شیک با امکانات رفاهی کامل در خدمت مهمانان عزیز است. اگر شما در حال برنامه ریزی یک استراحت عاشقانه، تعطیلات خانوادگی و یا ماه عسل فراموش نشدنی هستید با اقامت در هتل مدرن مون پیک خواسته هایتان را به واقعیت برسانید.

اتاقها دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تحت ، میزکار ، اینترنت رایگان ، چای و قهوه ساز، مینی بار ، صندوق امانات ، مبل ، حمام تمیز و شیک با سشوار وسایل بهداشتی و حوله می باشند.

رستوران AzzuR برای شما پیشنهاد ناهار خوری هرروز با تنوعی گسترده را دارد، در حالیکه BarAdoX پیشنهاد یک نوشیدنی خوش طعم  و ایدال برای طور روز به شما می دهد. ارائه غذاهای جهان، ترکی و نوآورانه ،انتخاب متنوع از آشامیدنی ،کیک های خانگی، شکلات و راحت الحلقوم ،سالن پشت بام با نمایش های باور نکردنی از خدمات مجموعه برای مهمانان این هتل زیبا است.

سالن های کنفرانس و چندمنظوره با امکانات کامل در این هتل 5 ستاره آمادگی پذیرایی تا 600 نفر را دارد، مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ ، حمام ترکی برای از بین بردن خستگی و ریلکس کردن گزینه مناسبی محسوب می شود و سالن ورزشی مکان خوبی برای حفظ تناسب اندام شما عزیزان است. 

سفرتان به خوشی...