هتل مونتین بانکوک : هتل مونتین بهترین دسترسی های را به سمت ایستگاه قطار سام یان داشته همینطور مراکزخرید معروفی مثل سیام پاراگون و ام بی کی دارد. فرودگاه بین المللی نیز نزدیک به هتل مونتین بانکوک است. هتل مونتین بانکوک امکانات خشک شویی و اتوشویی نداشته اما دسترسی خوبی به این سرویس ها دارد.

هتل مونتین بانکوک

اتاق های هتل مونتین بانکوک

اتاق های هتل خوب و مدرن مونتین بانکوک، به سبک و طراحی تایلندی تزئین شده و در آن از رنگ های گرم استفاده شده است. سیستم های تهویه هوا، سرمایشی و گرمایشی در اتاق موجود میباشد. همینطور خدمات شبانه روزی به اتاق ها تعلق میگیرد. تلوزیون ماهواره ای، حمام لوکس و مجهز، مینی بار یا یخچال، مبلمان و اینترنت بی سیم رایگان از امکانات و سرویس های این اتاق میباشد.

اتاق های هتل مونتین بانکوک

امکانات تفریحی و رستوران های هتل مونتین بانکوک

رستوران های و کافی شاپ های این هتل به خصوص کافی شاپ Ruenton و رستوران مونتی بهترین  غذاها و نوشیدنیها تایلندی و بین المللی را برای میهمانان و توریست های تور بانکوک سرو کرده همینطور در بهترین قسمت ازهتل میتوانید سری هم به رستوران چینی و نانوایی کنار آن بزنید. باغ هتل مونتین بانکوک یکی از بهترین باغ های منطقه را برای پیاده روی و گذراندن وقت در آن دارد. استخر در فضای باز، سالن بدنسازی مجهز و کلوپ رقص لاتین از دیگر امکانات تفریحی هتل مونتین بانکوک است