هتل مونت کارلو باتومی : هتل سه ستاره مونت کارلو در منطقه خوش آب و هوا و سرسبز در باتومی قرار دارد. کارکنان و پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی و روسی مسلط بوده و به صورت شبانه روزی به میهمانان و توریست های تور گرجستان سرویس ارائه میدهند. از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در هتل مونت کارلو باتومی میتوان به پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی و ... اشاره کرد.

هتل مونت کارلو باتومی

اتاق های هتل مونت کارلو باتومی

هتل مونت کارلو باتومی به طور کلی دارای هجده اتاق و سوئیت مبله و تمیز بوده که چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های مخصوص ماه عسل

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره دارای تراس اختصاصی بوده و به شکل های مختلف دکور و تزئین شده اند. خدمات و امکانات ارائه شده در این اتاق ها شامل سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، آشپزخانه مجهز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه، مینی بار، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل مونت کارلو باتومی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مونت کارلو باتومی

در رستوران هتل مونت کارلو باتومی انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و گرجی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای مهمانان و توریست های تور لحظه اخری گرجستان سرو می شوند. در این هتل سه ستاره میتوان دوچرخه کرایه کرد و گشتی در اطراف هتل زد و یا در تراس استراحت کرده و هوایی تازه استشمام کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مونت کارلو باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل مونت کارلو باتومی

این هتل سه ستاره با ساحل و دریای زیبای سیاه صد متر فاصله داشته و توریست ها میتوانند تنها با سه دقیقه پیاده روی به ان برسند. ایستگاه قطار ماخیندجاوری در فاصله هفت کیلومتری و بلوار پرایموراسکای نیز تنها دوازده کیلومتر از هتل فاصله دارند. از هتل مونت کارلو باتومی تا فرودگاه بین المللی پنج کیلومتر فاصله است.