هتل مولتی گرند ایروان : سفر با تور ارمنستان یکی از جذاب ترین سفرهایی است که می تواند نصیب هر فردی شود. در این سفر اگر یک هتل لوکس و مناسب نیز محل اقامت افراد شود، آن وقت است که دیگر لذت سفر به این کشور فوق العاده زیبا دو چندان می شود. هتل مولتی گرند یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در ارمنستان است که می تواند لحظات فوق العاده ای را برای مسافران تور ارمنستان به جای بگذارد. هتل مولتی گرند ایروان انتخابی مناسب برای کسانی است که می خواهند یک اقامت لوکس و البته آرام را در ارمنستان و شهر ایروان تجربه کنند. این هتل در اتوبان H1 در مسیر ایروان به سمت آبوویان قرار گرفته است و تا مرکز شهر فاصله دارد. برای دسترسی به مرکز شهر استفاده از وسایل نقلیه ای مثل تاکسی بسیار راحت است. کیفیت خدمات هتل مولتی گرند باعث شده تا گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کند. این هتل پرسنل حرفه ای و خوش برخوردی دارد و شما می توانید هر آنچه که در حیطه اختیارات و وظایف آن ها باشد را طلب کنید.

هتل مولتی گرند ایروان

اتاق های هتل مولتی گرند ایروان

هتل مولتی گراند از 88 اتاق تشکیل شده است. انواع مختلف اتاق های این هتل با عناوین استاندارد، دلوکس، ویلا و جونیور مشخص شده اند. اگر برای شما مهم است که در چه مدل از اتاق های این هتل اقامت داشته باشید، حتما قبل از خرید تور ارمنستان، آن را با کانتر فروش در میان بگذارید. البته شماره اتاق و اینکه در کدام سمت از هتل قرار گرفته باشد کاملا تصادفی است و به ندرت قابل انتخاب است. دکوراسیون داخلی اتاق های مختلف هتل مولتی گرند فوق العاده زیباست. شما در این اتاق ها احساس راحتی می کنید و می توانید با آرامش وصف ناپذیری با همراهانتان در مورد سفر خود به ایروان صحبت کنید و برای روزهای باقی مانده برنامه ریزی کنید. هرچند امکانات اتاق های مختلف با هم متفاوت است، اما امکاناتی نظیر تلویزیون و ماهواره، مینی بار، حمام لوکس و زیبا با امکانات کامل، لوازم آرایش رایگان و تهویه مطبوع مناسب در تمامی اتاق های هتل مولتی گرند ایروان مشترک است. لذت اقامت در این هتل برای مسافران تور ارمنستان فوق العاده خواهد بود.

اتاق های هتل مولتی گرند ایروان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مولتی گرند ایروان

رستوران هتل گرند نیز از رستوران های لوکس و با کیفیت ارمنستان است. سرآشپز این رستوران با انواع غذاهای ارمنی و اروپایی از میهمانان خود پذیرایی می کند. غذاهایی با کیفیت که به این سادگی ها نمی توان از خوردن آن ها صرف نظر کرد. سعی کنید انواع غذاها را تست کنید؛ به ویژه غذاهای ارمنی خوشمزه هتل مولتی گرند ایروان! در این رستوران غذاهای رژیمی نیز سرو می شود تا افرادی که به این نوع غذاها احتیاج دارند نیز بتوانند در خود هتل نیازشان را بر طرف کنند. یکی از ویژگی های خاص این هتل برای خانواده هایی که با خود کودک به همراه دارند، زمین بازی کودکان است. این زمین بازی می تواند اوقات خوب و خوشی را برای فرزندانتان ایجاد کند. به ویژه در مواقعی که می خواهید در هتل بمانید و کودک شما حوصله اش سر می رود!! سونا، جکوزی و استخر روباز موجود در هتل مولتی گرند، از محبوب ترین تفریحات موجود در هتل هستند که مسافران تور ارمنستان از آن استقبال می کنند. علاوه بر این آبگرم و آب درمانی نیز در این هتل طرفداران خود را دارد. لذت آب تنی در این آب گرم می تواند خستگی سفر را از تنتان بیرون کند و برای روز بعدی سفر آماده کند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل مولتی گرند ایروان

اجازه ورود حیوانات خانگی به هتل مولتی گرند ایروان

نکته قابل توجه در مورد حیوانات خانگی این است که شما مجاز به آوردن حیوانات خانگی به هتل مولتی گرند هستید، اما بهتر است قبل از ورود به هتل این را با مسئولان هماهنگ کنید تا مشکلی ایجاد نشود.